[100 C4] Padniety przekaznik wentylatora.

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
PRZEMEK30
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-17, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lodzkie

[100 C4] Padniety przekaznik wentylatora.

Post autor: PRZEMEK30 »

Panowie jak w temacie, padl mi przekaznik wentylatora. Autko zaczelo sie grzac. Gdy zaczolem w niego pukac wentylator zaczal drgac. Nie moge nigdzie dostac przekaznika uzywki o takim numerze.Znalazlem 100 zamiast 217 z podobymi parametrami 70 A ale nie ruszyl. Moze przerobic i podpioc polski np.od polda. Jesli nie znajde to najwyzej pociagne kabel z bezpieka i bede wlaczal przyciskiem.Poradzcie.

[ Dodano: |14 Lip 2017|, o 19:44 ]
Poprawka.Padl wiatrak wisko.Pytanie , Na jakiej zasadzie dziala.Musze kupic dugie?Narazie przewiercilem wiatrak na wylot i przykrecilem do kola. Nie lubie druciarstwa ,ale nie mialem wyjscia.Nie mam drugiego ,a zona musi jezdzic z dzieckiem. Nie jestem zadowolony,bo po przywierceniu wylecial jakis przezroczysty plyn i zaczalm grzechotac.Wrazenie jest takie ,jakby silnik byl mlockarnia.Czy jesli kupie drugie wisko to kolo pasowe tez musze zmienic.Pomozcie.Silnik lapal ponad 100 stopni c.Dodam,ze czujnik temperatury mi wariowal.Mimo ,ze silnik byl nagrzany nie pokazywal temperatury.ale tez nie grzal sie wczesniej.
Ostatnio zmieniony 2017-07-14, 19:49 przez PRZEMEK30, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesel kopci, diesel czadzi, ale nigdy Cie nie zdradzi!.
LysyG
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 73
Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WROCŁAW

Post autor: LysyG »

Właśnie zniszczyłeś wisko, które mogło być do uratowania. Ten płyn który się wylał to olej silikonowy, który powoduje załączanie i rozłączanie wiatraka w zależności od temperatury - zasprzęgla go i wysprzęgla. Ja swoje wisko ratowałem dolewając tego oleju który w sklepie modelarskim kosztuje ok. 15 zł za 50 ml.
Pozdrawiam

Szkoda że nie poszukałeś, bo opisałem swój problem: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=11603 ... ht=#116030
Ostatnio zmieniony 2017-09-01, 10:03 przez LysyG, łącznie zmieniany 1 raz.
kubaziel
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2018-03-06, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radwanice

Post autor: kubaziel »

Koledzy, w moim 2.8V6 mam dwa elektryczne wentyle, ktore sie niestety nie zalaczaja, gdzie szukac przyczyny? Powinienem chyba zaczac od czujnika wentylatorow, tylko gdzie dokladnie on sie znajduje? Kolejny kwestia, gdzie dokladnie zakonczenie przewodow wentylatorow tzn pierwszych kostek elektrycznych, ktore poczatkiem/koncem przewodow idacych bezposrednio z wentylow?
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

kubaziel, na dole chlodnicy po prawej stronie masz czujnik termiczny wkrecony trzy pinowy sprobuj zmostkowac je. Oczywiscie w kostce od czujnika . jesli rusza wentylatory to czujnik do wymiany
Ostatnio zmieniony 2018-03-31, 13:17 przez Binas Tuchola, łącznie zmieniany 1 raz.
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
kubaziel
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2018-03-06, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radwanice

Post autor: kubaziel »

dziękuję Binas
kubaziel
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2018-03-06, 00:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radwanice

Post autor: kubaziel »

Jeszcze tylko, jak odpiac wtyczke/kostke wiazki przewodow z tego czujnika, probowalem juz a wszystkie sposoby i nic!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”