[FWD] Zawieszenie + 17'tki pod 300KM
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
[FWD] Zawieszenie + 17'tki pod 300KM
Witam wszystkich po dłuższej przerwie i dłubaniu w autku postanowiłem zakończyć z grubsza projekt swojej A6 C4. Obecnie auto jest w warsztacie i zdecydowałem się na 300 + KM więc sporo rzeczy mam do zmiany ( obecnie 200 KM było dało radę na serii jeździć jakoś ).
Czytam i czytam i ciężko na coś się zdecydować. Chciałbym by ktoś mi napisał jakiś sensowny setup pod Avanta na ośce A6. Sprężyny + amorki + felgi 17" co by przypasowało i nie tarło wiadomo komfort jakiś chcę zachować. Hamulce też do roboty więc 312 wejdą prawdopodobnie z serwem od B6.. Kolor biały autka bez chromów więc czy zna ktoś ładną felgę w kolorze czarnym np co by z amorkami i sprężynami ładnie się spasowała w samochodzie ?
Silnik 1.8t więc dosyć lekka jednostka stąd sporo dylematów.
Czytam i czytam i ciężko na coś się zdecydować. Chciałbym by ktoś mi napisał jakiś sensowny setup pod Avanta na ośce A6. Sprężyny + amorki + felgi 17" co by przypasowało i nie tarło wiadomo komfort jakiś chcę zachować. Hamulce też do roboty więc 312 wejdą prawdopodobnie z serwem od B6.. Kolor biały autka bez chromów więc czy zna ktoś ładną felgę w kolorze czarnym np co by z amorkami i sprężynami ładnie się spasowała w samochodzie ?
Silnik 1.8t więc dosyć lekka jednostka stąd sporo dylematów.
Ostatnio zmieniony 2017-07-04, 17:16 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Ten zestaw z wyżej co napisał Hubos jest optymalnym rozwiązaniem...
Np ?
Sprężyny
Mam wrzucony silnik 1.8t ,który jest lżejszym silnikiem niż 2.0l ACE co był w aucie. 1.8 ADR też nie widzę. W opisie najmniejszy jaki widzę to 2.3E będzie to banglać u mnie czy między tyłem ,a przodem będzie różnica wysokościowa ?
Np ?
Sprężyny
Mam wrzucony silnik 1.8t ,który jest lżejszym silnikiem niż 2.0l ACE co był w aucie. 1.8 ADR też nie widzę. W opisie najmniejszy jaki widzę to 2.3E będzie to banglać u mnie czy między tyłem ,a przodem będzie różnica wysokościowa ?
Ostatnio zmieniony 2017-07-05, 14:47 przez M4G1K, łącznie zmieniany 2 razy.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
M4G1K, Czego oczekujesz od zawieszenia w Twoim samochodzie????
Jak dobrej gleby to nie bardzo
Jak kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem to eibach jak najbardziej
Po drugie jak chcesz aby C4 szło jak po sznurku w szybkich zakrętach to niskie i twarde zawieszenie to nie wszystko, przydały by się także stalowe tuleje do przednich sanek + poliuretan.
Jak dobrej gleby to nie bardzo
Jak kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem to eibach jak najbardziej
Po drugie jak chcesz aby C4 szło jak po sznurku w szybkich zakrętach to niskie i twarde zawieszenie to nie wszystko, przydały by się także stalowe tuleje do przednich sanek + poliuretan.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Kompromisu raczej szukam rajdówki z tego nie robię w tej chwili samochód przy mocniejszym hamowaniu nurkuje dosyć mocno( ori dobite amorki + sprężyny już trochę komfort ) więc chcę go usztywnić trochę i poczuć lepszą sterowność zachowując komfort i lekko go obniżyć. Kolejne modyfikacje można potem teraz ważniejsze są sprężyny+ amortyzatory. Felgi na 17 typowo do przyczepności i wstawienia 312 tarcz. Nie zastanawiałem się nad tym wcześniej ,a teraz do końca tyg muszę już wsio zamówić stąd też lekki pośpiech i tak lista zmian jest naprawdę długa i kupiłbym za to drugie auto hehe
Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
2,3 E i 2,4 D występowało jedynie w 100 C4. Butla nie będzie miała dużego wpływu na dociążenie tyłu. Przód obniżasz o 35 mm, tył 30 mm, więc nie powinno być "motorówki".M4G1K pisze:Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
PS. 300 KM w ośce?