[FWD] Zawieszenie + 17'tki pod 300KM

M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

[FWD] Zawieszenie + 17'tki pod 300KM

Post autor: M4G1K »

Witam wszystkich po dłuższej przerwie i dłubaniu w autku postanowiłem zakończyć z grubsza projekt swojej A6 C4. Obecnie auto jest w warsztacie i zdecydowałem się na 300 + KM więc sporo rzeczy mam do zmiany ( obecnie 200 KM było dało radę na serii jeździć jakoś ).

Czytam i czytam i ciężko na coś się zdecydować. Chciałbym by ktoś mi napisał jakiś sensowny setup pod Avanta na ośce A6. Sprężyny + amorki + felgi 17" co by przypasowało i nie tarło wiadomo komfort jakiś chcę zachować. Hamulce też do roboty więc 312 wejdą prawdopodobnie z serwem od B6.. Kolor biały autka bez chromów więc czy zna ktoś ładną felgę w kolorze czarnym np co by z amorkami i sprężynami ładnie się spasowała w samochodzie ? :)

Silnik 1.8t więc dosyć lekka jednostka stąd sporo dylematów.
Ostatnio zmieniony 2017-07-04, 17:16 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Ja bym dał pro kita Eibacha i Bilsteina B4 ale koła 16tki
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

Ten zestaw z wyżej co napisał Hubos jest optymalnym rozwiązaniem...

Np ?
Sprężyny

Mam wrzucony silnik 1.8t ,który jest lżejszym silnikiem niż 2.0l ACE co był w aucie. 1.8 ADR też nie widzę. W opisie najmniejszy jaki widzę to 2.3E będzie to banglać u mnie czy między tyłem ,a przodem będzie różnica wysokościowa ?
Ostatnio zmieniony 2017-07-05, 14:47 przez M4G1K, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

M4G1K, Czego oczekujesz od zawieszenia w Twoim samochodzie????
Jak dobrej gleby to nie bardzo
Jak kompromisu pomiędzy wyglądem a komfortem to eibach jak najbardziej

Po drugie jak chcesz aby C4 szło jak po sznurku w szybkich zakrętach to niskie i twarde zawieszenie to nie wszystko, przydały by się także stalowe tuleje do przednich sanek + poliuretan.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

Kompromisu raczej szukam rajdówki z tego nie robię w tej chwili samochód przy mocniejszym hamowaniu nurkuje dosyć mocno( ori dobite amorki + sprężyny już trochę komfort ) więc chcę go usztywnić trochę i poczuć lepszą sterowność zachowując komfort i lekko go obniżyć. Kolejne modyfikacje można potem teraz ważniejsze są sprężyny+ amortyzatory. Felgi na 17 typowo do przyczepności i wstawienia 312 tarcz. Nie zastanawiałem się nad tym wcześniej ,a teraz do końca tyg muszę już wsio zamówić stąd też lekki pośpiech i tak lista zmian jest naprawdę długa i kupiłbym za to drugie auto hehe


Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

M4G1K pisze:Czy ktoś ogarniał temat sprężyn Eibach Pro Kit w 1.8 ADR ?? Wg opisu wszędzie jest min 2,3 l ,a to jednak trochę KG lżej + z tyłu siedzi butla LPG niepodpięta ,ale docelowo będzie więc może wyjść z tego niezły bubel..
2,3 E i 2,4 D występowało jedynie w 100 C4. Butla nie będzie miała dużego wpływu na dociążenie tyłu. Przód obniżasz o 35 mm, tył 30 mm, więc nie powinno być "motorówki".

PS. 300 KM w ośce? :shock:
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

Tak kiedyś wsio na q się przełoży lecz to trochę potrwa...
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

Taniej i mniej pracy będzie znaleźć zdrową budę z quattro niż bawić się w przekładkę.
M4G1K
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 51
Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: M4G1K »

void pisze:Taniej i mniej pracy będzie znaleźć zdrową budę z quattro niż bawić się w przekładkę.
Dokładnie o tym myślałem za duży skrót myślowy poleciał 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”