Przymiarki do zakupu A6C4

Awatar użytkownika
Kulfon
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SO

Post autor: Kulfon »

burdzio89 pisze:Ok zobacz to
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-1 ... xtor=SEC-8

[ Dodano: |23 Cze 2017|, o 18:32 ]
Co Szwajcar to Szwajcar
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-s ... xtor=SEC-8
Burdzio ta niebieska stoi od momentu kiedy ja szukałem swojej. Pierw była za 16tyś i sprzedawana jako ACK. Potem była za 15, 14,500 następnie długo za 12800, znikła na jakiś czas potem się pojawiła za 10,300 a jak widać teraz stoi za tyle. Nie wiem co z tym autem jest nie tak jeśli stoi już jakieś +/- 15 miesięcy.

[ Dodano: |24 Cze 2017|, o 15:03 ]
przemoprzem pisze:Wg mnie C4 jest od jakiegoś roku sporo przewartościowane. Audi A8 D2 są często - co logiczne - na niezłym wypasie, z tego co kojarzę to amortyzatory, klocki to chyba porównywalne. Są jakieś wynalazki typu poduszka silnika olejowa tylko w ASO za niezły hajs, ale przecież to samo było np w ACK i pochodnych z napinaczami łańcuchów wałków rozrządu które do niedawna były tylko w ASO za chyba 2200 komplet. Zawieszenie to jest C5/Passat B5? - wiadomo że C4 to 2 wachacze i tuleja na pręta stabilizatora - ale cóż - tanio, ale C5 prowadzi się bajecznie w porównaniu do C4.
C4 nie jest przewartościowane po prostu mało jest już na drogach zadbanych a6c4 o 100 c4 nie wspomnę. A8d2 fajny kawał auta, jednak nie mów mi że koszta utrzymania są małe. Jeśli chcesz ją naprawiać na chinolach to może i tak, ale żeby ten samochód jeźdzdził trzeba trochę kasy w niego ładować. Samo spalanie w silnikach v8 oscylujące w okolicach 20l lpg. Do tego dochodzi ci oc. Zawieszenie faktycznie jest podobne do passata ale jeden albo dwa wahacze są inne. Tarcze są spore więc też i nie tanie przy tej masie auta trzeba kupić wyższą półkę bo zaraz je powygina. No i serwis silnika, oleju wchodzi tam sporo, rozrząd nie jest tani kup rozrząd za około 2 k do tego wymiana jakieś 500 mało nie mało jednak wyciągnać 2,5 na raz to nie jest kwota jak za cukierka. Coś ci się rypnie w silniku i też jest problem. 8x dobra świeca, niech ci zaczną zdychać cewki... A już nie mówię o poważniejszych awariach bo wtedy płyniesz.Mechanik widzi ze stać cię na a8 to też inaczej kasuje za naprawy. No i ostatnia rzecz kupić dobre a8 to też trzeba mieć trochę kasy . Fakt one w większości ładnie wyglądają, ale zazwyczaj mechanicznie to dno. Silniki Bóg wie z jaimi przebiegami. A mi nawet nie wygodnie siedzi się w a8 czuje się taki odizolowany i taki obudowany tym wszystkim tam. Wiem wariat ze mnie :mrgreen: ale wolę moje 100c4, jakby miało tylko wyciszenie a8 to by to była bajka.
Ostatnio zmieniony 2017-06-24, 15:03 przez Kulfon, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
kolun
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2017-06-16, 18:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Drzycim

Post autor: kolun »

No i stało się , padło na C5 z hybrydowym 2.8 193km bez Q w manualu.
Jasna skóra , szary kolorek, 18 cali , prezentuje się ładnie. Do poprawy trochę pierdół w środku.
Będę miał chwilę to zrobię kilka zdjęć i się pochwalę ;-)


P.S. pisałem że c5 jest brzydkie ale to mnie ujęło :)
Jak masz łeb na karku i nogi w butach to możesz iść wszędzie.
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

Załóż temat w odpowiednim dziale i pokaż nam twoje cacko ;-)
Czaku
Adept
Adept
Posty: 39
Rejestracja: 2014-04-21, 14:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łagiewniki / Wrocław

Post autor: Czaku »

kolun pisze:P.S. pisałem że c5 jest brzydkie ale to mnie ujęło :)
Poka poka tą paskude :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”