S6c4 2,2t Brać czy nie?
- Kulfon
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SO
S6c4 2,2t Brać czy nie?
Mam pytanie, mam okazje kupić a6 c4 avant 1996 2,2 t. Samochód od około 2 lat stoi nie ruszany według sprzedającego co około 3 miesiące przepalany. Stoi sobie taka zaniedbana na kapciach wrośnięta w ziemię. Nawet mech zaczął rosnąć w jednym z kierunkowskazów.
Ale do rzeczy, facet ma ją od 7 lat. Niby dbał niby tego ale coś kręci. Kupił ją i przez 7 lat zrobił około 40 tyś ma teraz (205) a w 2010 miała 195 tak widnieje na wplepce z wymiany oleju niby jeździ na 0W40 a na tej samej wlepce 10W40. Silnik nie wiem ile nie ybł palony po wrzuceniu akumulatora odpalił dość niechętnie bo musiał ciut pokręcić ale zaskoczył i palił względnie równo. Szklanki się trzaskały na początku ale po chwili ucichły praktycznie bez wycieków delikatne stare zapocenia widać. Karoseria stan =3 błotniki przód delikatnie ruszone korozją z czego jeden pozbawiony klaru. Dół drzwi lewych tył nadszarpnięty korozją a góra bez klaru nadkole tył prawe trochę zjedzone, przód maska w szpachli 340-930. Całę auto w wahaniach 110-1430 z czego najwyższe wyniki osiągnąlem pod tylną lampą z lewej strony. Tak to w granicach drugiego malowania i lekkiej szpachli. Dach słupki błotniki przód oryginał. Lakier na moje oko raczej do położenia na nowo lub konkretnej korekty na pozostałych elementach. Z racji braku przeglądu i 3 kapci nie mogłem sprawdzić nic wiecej niż jak bierze sprzegło i czy hamulce nie stoją. Sprzegło chwyta dość wysoko, a hamulce się nie zblokowały. Skrzynia na 3 i 4 biegu wydaje mi się że wchodzi z oporem. Przewody hamulcowe zardzewiałe tarcze tak samo. Opony śmietnik. Klima działa haha!!! Oc ważne. Z zawieszenia ufając sprzedającemu do wymiany na przodzie wahacze i gumy oraz koncówki drążków. Paski powymieniane rozrząd ma około 10 tyś. Jednak i tak bym pewnie dla spokoju wymienił go, bo po takim czasie cholera wie czego się spodziewać.Wnętrze do prania ale wyraźnych oznak zuzycia nie widać. Auto po chipie na 280 km. Właściciel starszy facet, ale bez owijania w bawełne mówi, że lubiał sobie nią przycisnąć. Co o tym sądzicie pchać się w ten samochód czy olać to. Cena znacznie poniżej 10 tys.
Ale do rzeczy, facet ma ją od 7 lat. Niby dbał niby tego ale coś kręci. Kupił ją i przez 7 lat zrobił około 40 tyś ma teraz (205) a w 2010 miała 195 tak widnieje na wplepce z wymiany oleju niby jeździ na 0W40 a na tej samej wlepce 10W40. Silnik nie wiem ile nie ybł palony po wrzuceniu akumulatora odpalił dość niechętnie bo musiał ciut pokręcić ale zaskoczył i palił względnie równo. Szklanki się trzaskały na początku ale po chwili ucichły praktycznie bez wycieków delikatne stare zapocenia widać. Karoseria stan =3 błotniki przód delikatnie ruszone korozją z czego jeden pozbawiony klaru. Dół drzwi lewych tył nadszarpnięty korozją a góra bez klaru nadkole tył prawe trochę zjedzone, przód maska w szpachli 340-930. Całę auto w wahaniach 110-1430 z czego najwyższe wyniki osiągnąlem pod tylną lampą z lewej strony. Tak to w granicach drugiego malowania i lekkiej szpachli. Dach słupki błotniki przód oryginał. Lakier na moje oko raczej do położenia na nowo lub konkretnej korekty na pozostałych elementach. Z racji braku przeglądu i 3 kapci nie mogłem sprawdzić nic wiecej niż jak bierze sprzegło i czy hamulce nie stoją. Sprzegło chwyta dość wysoko, a hamulce się nie zblokowały. Skrzynia na 3 i 4 biegu wydaje mi się że wchodzi z oporem. Przewody hamulcowe zardzewiałe tarcze tak samo. Opony śmietnik. Klima działa haha!!! Oc ważne. Z zawieszenia ufając sprzedającemu do wymiany na przodzie wahacze i gumy oraz koncówki drążków. Paski powymieniane rozrząd ma około 10 tyś. Jednak i tak bym pewnie dla spokoju wymienił go, bo po takim czasie cholera wie czego się spodziewać.Wnętrze do prania ale wyraźnych oznak zuzycia nie widać. Auto po chipie na 280 km. Właściciel starszy facet, ale bez owijania w bawełne mówi, że lubiał sobie nią przycisnąć. Co o tym sądzicie pchać się w ten samochód czy olać to. Cena znacznie poniżej 10 tys.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Doszło 100c4 2,3 AAR
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
A ja bym brał. Od zastania silnikowi nic nie będzie. Jedynie hamulce do wymiany, bo rdza, z tej rdzy zrobi się węglik i tarcza będzie pękać choć by nie wiem co. No i sprężynki mogą pęknąć z czasem jak długo stały. Przynajmniej ja tak miałem w 2 lata nie ruszanym aucie. Reszta hula mi do dziś...
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 478
- Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Kulfon, kompresja sprawdzana? Wycieki z łączenia głowica/blok? Kawa w zbiorniku płynu chłodzenia? Masło od spodu korka oleju? Trzyma ciśnienie oleju na rozgrzanym? Czy ma kompletne detale charakterystyczne dla ski? Ile poniżej 10k?
Ostatnio zmieniony 2017-05-11, 17:32 przez dechpo, łącznie zmieniany 1 raz.
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
Właśnie ile i co z detalami najważniejszymi i najbardziej niedostepnymi...?
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
- Kulfon
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SO
płyn chłodzenia był zalewany przy mnie bo koleś miał plan w maju ją uruchamiać i w marcu zmieniał wąż chłodnicy, wiec ciężko stwierdzić co tam się dzieje. Masła nie było ani osadów więc sądze że jest ok. Kompresji nie mierzyłem bo nie mam jak i czym. Nie wiem o co wam chodzi z tymi elementami typowymi dla eski. Zderzak przód i błotniki eskowe zegary też emblematy są skrzynia 6 nie wiem co tam jeszcze powinno być tarcze eskowe i zaciski też. Cena do ugniecienia na 5
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Doszło 100c4 2,3 AAR
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Masz dużo czasu, cierpliwości, kasiory to bierz. Jednak przed sakramentalnym "tak" sprawdziłbym DOKŁADNIE silnik czy nie leje się z niego jak z bitego prosiaka. "Program" na rzeczone niby 280KM podnosi doładowanie z 1.05 na 1.45 - 1.5 Bara a przy zmęczonym motorze może to owocować wydmuchaniem uszczelki głowicy.
Za 5k to sam ją łyknę . Aby zachować bezczelność do końca : podaj namiar
Za 5k to sam ją łyknę . Aby zachować bezczelność do końca : podaj namiar
Ostatnio zmieniony 2017-05-11, 20:15 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jak krzychu nie weznie to jestem drugi.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Kulfon, czyli się napaliłeś na 2.2 20VT w C4. Wiedz, że jeżeli zdecydujesz się na to auto, to czeka Cie naprawdę długa walka i wywalenie worka kasiory.
Chociaż ją pokaż, jakieś zdjęcia ...
Chociaż ją pokaż, jakieś zdjęcia ...
Ostatnio zmieniony 2017-05-11, 22:34 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
Chore Panowie ale to Śląsk... tak już tu jest nie poradzisz
Kolega kupił od gościa z Gliwic merca w124 opuścił połowę z pierwotnej ceny za obietnice że gdy skończy remont przyjedzie pokazać jak wyglada samochód którym jeździł od 92roku.
Merc jest z 91r.
Kolega kupił od gościa z Gliwic merca w124 opuścił połowę z pierwotnej ceny za obietnice że gdy skończy remont przyjedzie pokazać jak wyglada samochód którym jeździł od 92roku.
Merc jest z 91r.
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest