[Q] element gumowy
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-05-09, 15:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: halden
[Q] element gumowy
Witam. Czy jest ktos tutaj kto wie gdzie zdobyc 441512331?
Z gory dziekuje za pomoc
Z gory dziekuje za pomoc
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Witam. Podłączę sie do tematu. Czy ktoś wie gdzie jeszcze można dostać te gumy do zawieszenia?mickeurs6 pisze:Witam. Czy jest ktos tutaj kto wie gdzie zdobyc 441512331?
Z gory dziekuje za pomoc
Czy istnieje jakiś sprawdzony zamiennik?
Czy zurzyta guma może być przyczyną skrzypienia podczas przejazdu przez "garby spowalniające"?
Z góry dziękuję za pomoc.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
myślę że to nie to skrzypi
skrzypią raczej łączniki stabilizatora.
nie wiem czy dobrze to nazwałem ale to te części na których reguluje się kąt nachylenia tylnych kół.
już 2 razy wymieniałem i pomagało. Niestety po roku znowu to samo.
skrzypią raczej łączniki stabilizatora.
nie wiem czy dobrze to nazwałem ale to te części na których reguluje się kąt nachylenia tylnych kół.
już 2 razy wymieniałem i pomagało. Niestety po roku znowu to samo.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- Czeladnik
- Posty: 77
- Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: tarnów
nazywa się to wahacz poprzeczny. lewy górny - 443505351P, prawy górny - 443505352P. co do gum to nie ma żadnych zamienników, pozostają tylko używane. jest jeszcze opcja zamiany mocowań na te zwykłe do których jeszcze produkują zamienniki, ale do nich idą inne amortyzatory.
Ostatnio zmieniony 2018-01-02, 11:48 przez bartek666666, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Dzięki za podpowiedź. Robiłem całe zawieszenie tylne dosłownie wszystko co tylko można wymienić, łącznie z tulejami zawieszenia dyfra, "ławy", amortyzatory B6, sprężyny Eibach, tulejki wahaczy z Audi Tradition, także ze starych elementów zostały tylko te poduszki amortyzatorów.mateusz30 pisze:myślę że to nie to skrzypi
skrzypią raczej łączniki stabilizatora.
nie wiem czy dobrze to nazwałem ale to te części na których reguluje się kąt nachylenia tylnych kół.
już 2 razy wymieniałem i pomagało. Niestety po roku znowu to samo.
Drążki o których mówisz, zmieniałem na Lemfordery. Efekt jest teraz taki, że skrzypi również jak bujam całym autem na boki. Skrzypi tylko od strony kierowcy. Podjadę jutro na szarpaki, a potem reklamacje do warsztatu. Wcześniej za słabo skrzypiało, żeby zidentyfikować...
- Sylwester1775
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-12-13, 17:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin i okolice
gienkas, ile kosztuje robota całego zawieszenia oprucz amortyzatorów. U siebie naliczyłem chyba 18 tulejek sworzni i 2 stabilzatory oraz 2 wachacze (śruby rzymskie). Ciekawi mnie czy jest sens robić to w poliuretanie i czy tuleje aluminiowe mocowania dyfra długo wytrzymają.
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Szczerze, to składałem elementy ok 2 miesiące. Musiałbym podliczyć koszty z paragonów, czego do tej pory nie zrobiłem. Niektóre elementy wykopałem wręcz z jakiś pozostałości magazynowych za niebotyczne pieniądze. Inne np. z Audi Tradition, lub ASO. Generalnie wyszło dużo więcej, niż poliuretan - zastanawiałem się, czy brać z akmotorsport. Wyszło by taniej, jednakże nie chciałem usztywniać już sztywnego auta. Jeżdżę na co dzień. Takie przyjąłem kryterium.
Ostatnio zmieniony 2018-01-02, 22:20 przez gienkas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Sprawdziłem na stacji diagnostycznej, to skrzypienie jednak dochodzi z górnego mocowania amortyzatorów. Wahacz poprzeczny jest ok. Żadnych stuków nie mam w tylnym zawieszeniu.
Czy może to być spowodowane zużytą poduszką, czy raczej błędnym montażem? Strasznie mnie denerwuje to skrzypienie, raczej w wybranych sytuacjach.
Czy może to być spowodowane zużytą poduszką, czy raczej błędnym montażem? Strasznie mnie denerwuje to skrzypienie, raczej w wybranych sytuacjach.