[A6-2.5 TDI AEL] Falujące obroty na biegu jałowym
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-03-18, 17:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hajnówka
[A6-2.5 TDI AEL] Falujące obroty na biegu jałowym
Witam, jak w temacie, mam problem z obrotami na biegu jałowym, wskazówka delikatnie lata góra-dół, w tym czasie czuć też drżenie/telepanie całej budy.Dzieje się tak zarowno na zimnym jak i ciepłym silniku Moje pytanie to co to może być ?
- gustav
- Mechanik
- Posty: 215
- Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Zapodaj logi. Ciekawi mnie kwestia temperatury paliwa. Prosuzałem ten temat ale Afro robił podobne testy co jak i u niego obroty stoją równo pomimo iż paliwo jest ciepłe.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Zbyt duża dawka , i owszem ,ale tylko jak ktoś odkręcał nastawnik ,bo sama to ona się zmienic nie może .Więc jak to falowanie obrotów pojawialo się z dnia na dzień ,a nikt przy pompie nie grzebał ,to objawy ewidentne do zanieczyszczonego opiłkami nastawnika.Dawka przy brudnym nastawniku bedzie "latała " góra dół o kilka mg i wtedy mamy "falowanie " obrotów
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-06-09, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Witam. Od niedawna posiadam A6tkę 2,5 AEL. Jak silnik jest rozgrzany to obroty tańcują na biegu jałowym. Dziś podłączyłem vaga na postoju i oto co otrzymałem:
http://vaglog.pl/log-013_6PubI.html
http://vaglog.pl/log-011_zPO4M.html
http://vaglog.pl/log-007_ht70hi8.html
http://vaglog.pl/log-003_8Y1hCZ.html
http://vaglog.pl/log-001_81nLo.html
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. I tak mam zamiar wyciągnąć wtryski i pompę do sprawdzenia, ale jestem ciekaw co Vag pokazał... logu 000 nie dałem rady sczytać
http://vaglog.pl/log-013_6PubI.html
http://vaglog.pl/log-011_zPO4M.html
http://vaglog.pl/log-007_ht70hi8.html
http://vaglog.pl/log-003_8Y1hCZ.html
http://vaglog.pl/log-001_81nLo.html
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. I tak mam zamiar wyciągnąć wtryski i pompę do sprawdzenia, ale jestem ciekaw co Vag pokazał... logu 000 nie dałem rady sczytać
Krystian
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-06-09, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Chciałem dać pompę i wtryski do gruntownego sprawdzenia, aby wiedzieć na czym stoję. Ponadto sama pompa delikatnie się poci, więc i tak trzeba będzie ją uszczelnić.
Poniżej wrzucam logi wykonane podczas jazdy. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu. Czy ciśnienie powietrza w kol. dolotowym nie powinno być wyższe?
http://vaglog.pl/log-001_5JA95z7.html
http://vaglog.pl/log-003_j57MAO.html
http://vaglog.pl/log-008_8E89AsV.html
http://vaglog.pl/log-010_uMno8Dn.html
http://vaglog.pl/log-011_H2zNs.html
Poniżej wrzucam logi wykonane podczas jazdy. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu. Czy ciśnienie powietrza w kol. dolotowym nie powinno być wyższe?
http://vaglog.pl/log-001_5JA95z7.html
http://vaglog.pl/log-003_j57MAO.html
http://vaglog.pl/log-008_8E89AsV.html
http://vaglog.pl/log-010_uMno8Dn.html
http://vaglog.pl/log-011_H2zNs.html
Krystian
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2017-06-09, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
gustav pisze:Masz dziurę przy map sensorze.
ustaw dawkę na 4.1 mg.
Możliwe, że ten czujnik jest do wymiany?
Ustawiłem dawkę w okolicach 4.1, tak jak piszesz, ale są spore wahania . Ustawienie było nie lada wyzwaniem. Znalazłem opis jak to robić w linku:
http://a6forum.pl/zmiana-dawki-paliwa-t35.html.
Wystarczyło tylko lekko popuścić śruby i przesunąć o dychę, a dawka zmieniała się diametralnie. Samo ustawianie zajęło mi dobre 3 godziny. Czy to normalne?
Niżej wysyłam jeszcze raz loga 001 z obecnym rezultatem:
http://vaglog.pl/log-001_4Ch3JP.html
Krystian
- gustav
- Mechanik
- Posty: 215
- Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Być może że masz bardzo duże przecieki wewnątrz pompy wtryskowej. Z reguły regulacja dawki nastawnikiem to tak około 10-20 min.
Wiesz tak ogólnie gdzie jest map sensor ?
Wiesz tak ogólnie gdzie jest map sensor ?