[A6-2.5TDI AAT] Zmienna geometria (VTG) do 2.5tdi ,

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] Zmienna geometria (VTG) do 2.5tdi ,

Post autor: Scania V8 »

Witam planuje troche podnieść moc w swej 115-ce i chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość wsadzenia turbo z vtg do 2.5tdi , czy dużo by było rzeźbienia z tym , czy lepiej zostawić na stałej , może ktoś próbował?
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Masz poczytaj :) http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426 ma na zmiennej. Teoretycznie wszystko idzie wsadzić, kwestia ile masz pieniędzy na to.
Ostatnio zmieniony 2017-02-10, 19:32 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

po filmikach Afra widać że odrzutowiec, a końcówki wtrysków 0.230 nie będą za duże ?
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Scania V8 pisze:po filmikach Afra widać że odrzutowiec, a końcówki wtrysków 0.230 nie będą za duże ?
Za duże na co?? co kolego chcesz osiągnąć?? w jaka moc celujesz?
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

160-180km
Ostatnio zmieniony 2017-02-11, 11:58 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Scania V8, Nie kombinuj za dużo jak chcesz te 180 max to pakuj K16 + program który mogę śmiało ogarnąć.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

ok, a program to jak w postaci kostki czy coś do ecu wgrywać trzeba?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

kości
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Ok to jak będzie turbo, to odezwę się na pw, jeszcze dokładnie posprawdzam sterowanie i dawkę bo pompa była robiona latem, czekam na interfejs viakena, nie zaczynając nowego tematu czy po przekręceniu kluczyka, na zaworku n75 we wtyczce ma być jakieś napięcie?
Ostatnio zmieniony 2017-02-12, 19:51 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”