{FWD} Przesuwa koła przy max skręcie

Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

{FWD} Przesuwa koła przy max skręcie

Post autor: Nieju231 »

Mam taki problem że przy skręcaniu na maxa czy to w lewo czy w prawo przesuwa koło np jak skręcam w lewo to czuć jak przesuwa się prawe a jak w prawo to na odwrót przesuwa lewe, mam założone dystanse 17 mm najbardziej to odczuwam na 17 felgach opona 235/45 . Może ktoś tak ma albo to normalne ? A i zbieżność OK Dodam że to wyglada tak jakby zewnętrzne koło było bardziej skręcone.
Ostatnio zmieniony 2017-02-02, 18:26 przez Nieju231, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

opony nie są łyse?
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

maly81 pisze:opony nie są łyse?

Niestety nie.
ApeR
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2016-12-11, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: ApeR »

miałem ten problem na łysych oponach. Myślałem że to z braku zbieżności , ale jak ustawiałem to diagnosta mówił ze to tak zwane płozowanie . Miałem łyse opony i przeskakiwał . Po zmianie na nowe zimowe juz tego nie ma
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wszystko jest wlasciwie.
ten efekt wynika z geometri zawieszenia.kola sa w delikatnym trapezie i przy skrecie tak jest ze jedno kolo skreca wiecej niz drugie.nic nie zmienisz.no chybe ze sprawdz jeszcze jakies luzy na sankach oraz gumy na stabilizatorze wchodzacym w wachacz
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pazdzioch123
Mechanik
Mechanik
Posty: 103
Rejestracja: 2014-04-21, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chmielno

Post autor: pazdzioch123 »

Też chciałem pisać taki temat. Mam tak samo, zbieżność na 100% ok. Ale tak sobie myślałem czy może być kwestia wkręcania i wykręcania drążków?? tzn. u mnie teraz drążki są ustawione mniej więcej po równo z obu stron. Ale przed wymianą miałem z jednej strony bardziej wykręcony a z drugiej mniej, powiedzmy z lewej ok 6cm a z prawej ok 3cm, a wrażenie to samo, jakby jedno koło przy maksymalnym skręcie się ciągnęło po ziemi.
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Mam to samo, w innej audi też tak miałem, w mercedesie vito kolega też tak ma
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”