Wiem że tematów było sporo ale chciał bym mieć jak najbardziej aktualne dane.
Sytuacja:
Hamulce są ok w sensie dobrze hamują jak się nagrzeją itp ale ...... lekko trzymają szczególnie z tyłu i dobija mnie temat wysokiego spalania rzędu ........ 6 L/100 km miałem już kilka A6 C4 - jest to fenomenalne auto i wiem że tdi 2.5 pali śmieszne ilości on. Muszę to dopracować aby zejśc do naprawdę niskich wartości.
Fakty:
-Nowe tarcze przód, tył ATE razem z klockami ATE - wszystko ori jeśli chodzi o firmę i rozmiar.
- jak podniosę auto to jak rzednim kołem zakręce i po pół lub całym obrocie staje - tak chyba nie powinno być
- tylne: zaciski trzymają na tak jak by połowie tarczy, ogólnie to tył mocniej trzyma i w zasadzie 4 koła dają taki opór że wiem gdzie się podziewa ten 1l/100km
Chciał bym to zrobić porządnie i nie zaglądać do tego przez kilka lat.
Znalazłem firmę DEV Car polecaną na A4 Klubie oraz częściowo na sportaudi. Omówiłem dla Pana sytuacja że chcę porządnie zregenerować hamulce czyli wypiaskować itp dają niezbędne nowe czści itp, Pan powiedział że za 4 zaciski z A6 C4 AEL bierze taki pi x oko 450 zł brutto. Zgodziłem się, po świętach wysyłam całę zaciski - przód i tył.
Następna to kwestia przewodów. Wiem że pójdą do zmiany ale jakie zakupić?
- Corteco
- ATE
- inne
- a może w stalowym oplocie ? czy tylko to ma sens ?
Ostatnia zagwozdka związana z nowym płynem hamulcowy jako wisienka na torcie
Jaki płn zakupić ?
Jak zalewać żeby nie uszkodzić pompy ?
[FWD] Regeneracja zacisków, przewody hamulcowe, płyn hamulco
- Rikimaru
- Mechanik
- Posty: 220
- Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
To ja się podepnę pod temat. Potrzebuje zregenerować tylne zaciski, bo brak mi hamulca awaryjnego. Jaką firmę polecacie, albo ktoś może tym się zajmuje. Potrzebuje zregenerować same zaciski, jarzma sam dam do piaskowania i galwanizacji. Ile może kosztować regeneracja zacisków, a może jest jakiś inny sposób aby rozwiązać mój problem.
Los się musi odmienić
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Zamiast wydawać tyle kasy na przewody lepiej trzeba było zmienić przód z 288 na 312, różnica może w normalnym użytkowaniu nie jest jakoś specjalnie wielka ale hamując już z większych prędkości już tak, większa tarcza zawsze zmagazynuje więcej ciepła i większa powietrza szybciej ciepło oddaje, ja mam nowe przewody ATE i jestem zadowolony
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT