[A6-2.5TDI AEL] Rozbiegany kąt wtrysku

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
frost12q
Mechanik
Mechanik
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-11, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfino

[A6-2.5TDI AEL] Rozbiegany kąt wtrysku

Post autor: frost12q »

Witam,
odkad mam auto moje auto nie pali tak jak trzeba (z 4 lata juz)
Wszystko ustawione ksiazkowo po wymianie rozrzadu itd itd...

Ostatnio zaczalem zaglebiac sie w przyczyne no i po podlaczeniu komputera wyskoczylo mi kilka bledow. I co najwazniejsze sprawdzilem jaki mam kat wtrysku na rozgrzanym aucie.

Ku mojemu zdziwieniu kat jest rozbiegany jak zyd po pustym sklepie.
Wahania sa pomiedzy 62-92. Wiekszosc wskazan oscyluje w okolicach 80.

czy ktos wie co moze byc przyczyna takiej rozbieznosci ?

Ponizej przedstawiam bledy z kompa. Zastanawia mnie tez ten blad wtrysku sterujacego... nie mam pojecia o co chodzi. Wtryskiwacze z rok temu byly kompleksowo regenerowane u cowboya..


2 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal

1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

skasuje błędy i pojedź zobacz które wyskoczą dopiero potem się wgłębiaj. Z katem będzie trochę zabawy.
Awatar użytkownika
frost12q
Mechanik
Mechanik
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-11, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfino

Post autor: frost12q »

Błedy skasowałem i robiłem z 3 razy juz wszystkie powracaja.
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Najważniejszy dla ciebie to G80 wtrysk sterujący. Jeśli wtyczki i kable całe to wtrysk do wymiany potem ustawić kat wtrysku.
Awatar użytkownika
frost12q
Mechanik
Mechanik
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-11, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfino

Post autor: frost12q »

Przed chiwla bylem sprawdzic przewod i wtyczke sterujacego.
Wszystko cale, opornosc wynosi 90 ohmow czyli w normie.
Awatar użytkownika
d4wid95
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2015-08-11, 12:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: d4wid95 »

Trochę odgrzebię temat, ale lepiej późno niż wcale :mrgreen:. Wymiana rozrządu wraz z kółkiem zębatym i pasowym na wale, oraz nową podkładką diamentową u mnie załatwiła sprawę, wcześniej wahania miałem podobne a teraz kąt na 70 stoi jak wryty, skoki są maksymalnie do 3-4 jednostek.
Awatar użytkownika
frost12q
Mechanik
Mechanik
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-11, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gryfino

Post autor: frost12q »

Dzięki kolego. Przy następnej wymianie zrobię koło na wale I zobaczymy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”