[100-2.0 AAD] problem silnika na pozycji "D" z blo

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Fenomo
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2016-10-02, 14:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

[100-2.0 AAD] problem silnika na pozycji "D" z blo

Post autor: Fenomo »

Witam.
Przewertowalem dosyć wnikliwie forum na temat mojego problemu i nie znalazłem wzmianki na ten problem.
A więc do rzeczy: Silnik aad z blosem (lpg)
Silnik na biegu jałowym na pozycji "P" sprawuje się bez problemu, obroty trzymają się na poziomie 810. Po wrzuceniu na "D" obroty schodzą do 750 i zaczynają falowac, do takiego stopnia ze obawiam się że zgaśnie (spadają nawet do 200/300). Po wrzuceniu na "P" wszystko wraca do normy.
Sonda lambda sprawna
Dawka ustawiona na analizatorze
Nastawić biegu jałowego podmieniony trzykrotnie
Potencjometr przepływomierz klapowego wyregulowany
Szczelność dolotu na moje oko bez problemów.
Stycznik biegu jałowego sprawdzony - Ok

Powoli zaczynają kończyć mi się koncepcje, może ktoś miał z tym problem?
Skorzystam z każdej pomocy.


Ps. Jeżeli zapomniałem o jakieś informacji chętnie odpowiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”