[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT
Witam
po vagowaniu wyszło że iglica wtrysku sterującego jest kaput.. (błąd czujnika ruchu iglicy). Co może się stać z silnikiem? Zastrzegam że auto chodzi normalnie, odpala jeździ, przyspiesza itp.. czyli jest jakby w normie. Poradźcie co teraz mam zrobić ? Czy to się regeneruje ? Czy tylko trzeba zakupić nowy lub używany ?
po vagowaniu wyszło że iglica wtrysku sterującego jest kaput.. (błąd czujnika ruchu iglicy). Co może się stać z silnikiem? Zastrzegam że auto chodzi normalnie, odpala jeździ, przyspiesza itp.. czyli jest jakby w normie. Poradźcie co teraz mam zrobić ? Czy to się regeneruje ? Czy tylko trzeba zakupić nowy lub używany ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 21:49 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
A powiedz mi nie jest to błąd sporadyczny, pisze tam coś takiego??
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
dziś albo jutro wkleję fotę co jest napisane.. bo jest na kompie kolegi. Doczytałem na necie że jednym z objawów była nierówna praca silnika (czasami) tzn u mnie było takie coś od pewnego czasu zauważyłem ze czasami w pewnej chwili występuje szarpnięcie silnikiem. U mnie występowało to bardzo rzadko ale od 2 dni pali się check i po usunięciu błędu po chwili błąd wraca.
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 22:13 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
Zapalanie się check-a nie jest od iglicy . Tradycyjny błąd G80 (nie sporadyczny) objawia się mruganiem spiralki.
Obserwuj to. Ale nie wróży to nic dobrego. Uprzedzam nowy wtrysk sterujący troszkę kosztuje.
Obserwuj to. Ale nie wróży to nic dobrego. Uprzedzam nowy wtrysk sterujący troszkę kosztuje.
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 23:10 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
W innym wątku to opisywałem, że od jakiegoś czasu mrygała mi kontrolka świec żarowych ale od 2 dni check się zapalił na stałe.. G80 taki błąd był dziś jak mi się uda wkleję screena z błędami..
A czy warto kupować używkę ? Może ktoś ma na sprzedaż ?
A czy warto kupować używkę ? Może ktoś ma na sprzedaż ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
dariodario, po jakmiś nr musieli do sprawdzać. ?
[ Dodano: 2012-09-13, 13:28 ]
Casian, sprawdź czy kabel od wtrysku jest ok. SPrawdź oporność. Raczej jest on do wymiany,.
Co do 550 to sprawdź czy nie masz wody w układzie paliwowym, oraz kąt wyprzedzenia zapłonu.
[ Dodano: 2012-09-13, 13:42 ]
I sprawdziłem źródełko mogę mieć taniej jak pisze dariodario,
[ Dodano: 2012-09-13, 13:28 ]
Casian, sprawdź czy kabel od wtrysku jest ok. SPrawdź oporność. Raczej jest on do wymiany,.
Co do 550 to sprawdź czy nie masz wody w układzie paliwowym, oraz kąt wyprzedzenia zapłonu.
[ Dodano: 2012-09-13, 13:42 ]
I sprawdziłem źródełko mogę mieć taniej jak pisze dariodario,
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
u mnie ewidentnie są objawy że wtrysk padł... Jak doczytałem na necie to:
wcześniej, b. krótkie szarpnięcia autem, najczęściej na jałowym biegu, od paru tyg migała lampka spiralki, czyli świec żarowych, wczoraj odczyt błędów i dziś zauważyłem że autu powyżej 3K ppm wyraźnie brakuje mocy...
Po ile Lechu byś miał ten wtrysk ? Bo mam nóż na gardle i szukam wszystkiego..
wcześniej, b. krótkie szarpnięcia autem, najczęściej na jałowym biegu, od paru tyg migała lampka spiralki, czyli świec żarowych, wczoraj odczyt błędów i dziś zauważyłem że autu powyżej 3K ppm wyraźnie brakuje mocy...
Po ile Lechu byś miał ten wtrysk ? Bo mam nóż na gardle i szukam wszystkiego..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
dariodario, Stówa taniej od tego co pisałeś .
Casian, muszę się upewnić, czy to jest ten sam wtrysk co do AEL .
[ Dodano: 2012-09-13, 15:05 ]
Wychodzi na to, że podejdzie do Twojego AAT , tylko rozpylacz trzeba podmienić.
Casian, muszę się upewnić, czy to jest ten sam wtrysk co do AEL .
[ Dodano: 2012-09-13, 15:05 ]
Wychodzi na to, że podejdzie do Twojego AAT , tylko rozpylacz trzeba podmienić.
Ostatnio zmieniony 2012-09-13, 15:05 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.