[A6-2.5TDI AAT] Slaba moc po wymianie uszczelnienia
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-02-20, 08:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
[A6-2.5TDI AAT] Slaba moc po wymianie uszczelnienia
Witam
Tak jak w temacie mechanik wymienil uszczelnienie w pompie wtryskowej, po odebraniu dzis z samego rana byl problem z odpaleniem a pozniej okazalo sie ze nie ma mocy . Moze wiecie co moze byc problemem? Dzwonilem do niego powiedzial zeby przyjechac to sprawdzi. Troche mnie to kosztowalo i jestem wkurzony bo wczesniej moje autko palilo super a teraz dlawi sie przy rozpalaniu. Przyspieszenia nie ma, a powinno.... Cos doradzicie zanim oddam jeszcze raz auto?
Podrawiam
estobar
Tak jak w temacie mechanik wymienil uszczelnienie w pompie wtryskowej, po odebraniu dzis z samego rana byl problem z odpaleniem a pozniej okazalo sie ze nie ma mocy . Moze wiecie co moze byc problemem? Dzwonilem do niego powiedzial zeby przyjechac to sprawdzi. Troche mnie to kosztowalo i jestem wkurzony bo wczesniej moje autko palilo super a teraz dlawi sie przy rozpalaniu. Przyspieszenia nie ma, a powinno.... Cos doradzicie zanim oddam jeszcze raz auto?
Podrawiam
estobar
Ostatnio zmieniony 2012-02-29, 19:01 przez estobar, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Co możemy doradzić podpiąć kompa i sprawdzić wartości jakie masz (dawkę paliwa, oraz kąt wtrysku) Istnieje możliwość złego ustawienia nastawnika na pompie wtryskowej, i masz za małą dawkę paliwa. Nie napisałeś jeszcze czy podczas jazdy silnik kopci czy nie i jak się zachowuje, czy poszarpuje, czy idzie płynnie i nie przyśpiesza. Może też być zły kąt wtrysku, lecz wydaje mi się to mniej prawdopodobne.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Kąt wtrysku się ustawia za pomocą przekręcenia pompy wtryskowej w lewo lub w prawo. Na tym forum było już bardzo dużo na ten temat, wystarczy trochę poszukać.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-02-20, 08:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
W dniu wczorajszym zaprowadzilem, po 40 minutach mialem telefon ze juz jest wszystko w porzadku i mozna odebrac. Wiec w dniu dzisiejszym odebralem. Calkiem inny samochod pali na dotyk, nie dlawi sie, moc jeszcze wieksza nic wczesniej. Na pytanie co bylo odpowiedz zacinajacy sie wtryskiwacz I tak mu nie wierze w pol godziny nie mozna wyjac i sprawdzic po koleji wtryskiwaczy, chyba ze sie myle?. KAt albo dawka byla zle ustawiona tak jak pisaliscie. Wiecej z uslug tego Pana nie skorzystam wiecej.
Dziekuje wszystkim za pomoc. POzdrawiam
Dziekuje wszystkim za pomoc. POzdrawiam
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wejherowo
To niby jak sprawdzi dowtrysk, na zwykłym próbniku nie zobaczy.Lechu pisze:
Jest to możliwe, bo nasze wstryskiwacze są dwusprężne. Nie potrzebne są jakieś specjalistyczne maszyny do tego.
Jak by się zacinał wtrysk, to by miał nierówna prace a odpalałby dobrze.
Według mnie to tylko kąt i dawka.
Ostatnio zmieniony 2012-03-05, 09:15 przez maciej15, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.5TDI AAT
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z
Seat Toledo I 96 1.6
Golf Mk3 97 1.9TDI AFN
Golf Mk3 93 1.9TDI 1Z
Audi A4 96 1.9TDI 1Z