Audi zagadka

Historia modelu, dane techniczne, silniki w modelu C4
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

mojzesz44, a ta pompa paliwa na wymianę to leży zalana ropą czy tak luźno na półce, bo jeśli tak to jest do wyrzucenia
Awatar użytkownika
mojzesz44
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2016-08-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świecie

Post autor: mojzesz44 »

FAŁDZIK, luźno(najprawdopodobniej), brat ją kiedyś jeszcze rozbierał, potem trochę poskręcał i tak zostawił...
Ostatnio zmieniony 2016-10-17, 21:57 przez mojzesz44, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam ten sam rok produkcji co Audi :D
Marcinek
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2016-03-24, 08:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

Post autor: Marcinek »

Kurde. Przecież wersja 140 koni ma skrzynie 6 biegowa
Pozatym model a6 116 km a 140km różniły się tylko mapa. Wtryskami. I trochę mocniejsza turbina. Przecież blok jest ten sam. Natomiast w audi 100 różniły się tylko mapa i Wtryskami. Turbiny były te same
Niestety w naszej a6 116 były już słabsze turbiny. Może dupe samochodu masz przyspawana z innej wersji poprostu. Różne cuda robili. A ten może dostał dupe od kolegi co stracił PRZÓD i na rynek polski ;). Moja miała niby przejechane 335 tys. A tak naprawdę teraz brakuje mi 9 tys do miliona ;p

[ Dodano: |17 Paź 2016|, o 22:10 ]
Pozatym też mam 116 a też ładnie lacia zwija na 2 biegu ale to szkoda. Auta
. A to na 17c 225/45. Na zimowych dopiero się rwie. Jeżeli to mało polecam zmienić wtryski i mapę
I 170 będzie napewno
Szukałem i szukałem. Przestałem i znow zacząłem aż znalazłem. A6 <3
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Marcinek, chodzi o to, że na wlepce jest ewidentnie błąd, nie było wersji 85kw o oznaczeniu AEL.
Awatar użytkownika
mojzesz44
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2016-08-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świecie

Post autor: mojzesz44 »

Marcinek, dokładnie tak jak pisze dechpo, audi nie powinno być lepione z dwóch bo kiedyś to sprawdzali i jedyne co było znalezione to wspawane poszycie lub duża reperaturka nadkola po lewej stronie
Mam ten sam rok produkcji co Audi :D
Awatar użytkownika
remuss
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2015-07-21, 07:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg

Post autor: remuss »

U mnie jest tak samo oznaczone na wlepce w bagażniku. Mam AAT a na wlepce AEL 85KW.
:)
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

AAT z A6 ma K16 tak jak to było w 100 czy K14? Jeżeli miałoby K14 to zubożano AELa, żeby mieć AAT. Ford z tej samej pojemności oferuje 3 warianty mocy, następny przykład to Skoda Superb 3,6 260 KM, w rzeczywistości to 3,6 300 KM z Passata, ale Skoda nie może być szybsza od VW :mrgreen: .
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

Mialem poprzednio A6 C4 2.5 TDI AAT z 1994r miał turbosprężarkę K14, co do AEL główna różnica to wtryskiwacze oraz inne mapy w sterowniku silnika.
Ostatnio zmieniony 2016-10-26, 10:37 przez plazma24, łącznie zmieniany 1 raz.
EcoPower by' To JA !
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Potwierdzam przedmówce. A6 C4 2.5 TDI AAT 1995, wymieniałem turbo mi siedziało k14.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
Awatar użytkownika
mojzesz44
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2016-08-04, 21:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świecie

Post autor: mojzesz44 »

Dobrze wiedzieć bo jak będzie potrzeba większej mocy to będę wiedział gdzie jej szukać :-D
Mam ten sam rok produkcji co Audi :D
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

plazma24, Twoje A6 miało inne wtryskiwacze? Może robili te same silniki, ale różnica tylko dotyczyła map.
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

void, w AAT ori końcówki to DSLA150P280, w AEL DSLA 150P520 bodajże jak dobrze pamiętam. Średnice otworów kolejno 0,185 i 0,210
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
ODPOWIEDZ

Wróć do „Historia i dane techniczne”