[Q-AUT.] Jaki olej do 4hp18
-
- Mechanik
- Posty: 113
- Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Powiem ci tak: dodawałem ceramizera od przebiegu 20 tyś km w Renault Kangoo 1.5 dci ( zapewne wiesz jaki to gówniany silnik ), olej zmieniałem co 10 tyś km i co? Gówno mu to pomogło. Przy nie całych 190 tyś km i tak panewki szlak trafił. Czyli życia mu to nie przedłużyło
Więc moim zdaniem zawiódł na całej linii i nigdy nie wleję już tego do silnika.
Militeca jak wlewam to od razu wyczuwam różnicę w pracy silnika, skrzyni, wspomagania itd. i to mnie przekonuje w 100%
Więc moim zdaniem zawiódł na całej linii i nigdy nie wleję już tego do silnika.
Militeca jak wlewam to od razu wyczuwam różnicę w pracy silnika, skrzyni, wspomagania itd. i to mnie przekonuje w 100%
- Apophis
- Czeladnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: FZA
Jak wlewasz do trupa to nie pomoże mu i woda z kibla dalajlamy
Ja wlewałem do silników wieeelu i w kazdym miał mniej lub więcej pozytywów. Takie daewoo mojej zonki 1.5 8v spala po ceramice 400ml oleju na 10000 a nie szczedzi sie mu sandała
Normalnie to potrafiły chac tyle na 2tys km albo krócej...
W moich dwoch V8 ceramizerek uaksamitnił prace silniczka natomiast kolega w innym daewoo zauwazył lepsza zmiane biegów po zalaniu do skrzyni.
Mam opinie kilku mechaników znaznych mi i na forch co dostrzegaja wiele pozytywów.
Więc działac działa na pewno.
Co do militeca w wolnej chwili poczytam bo zaciekawiłes mnie tym
Ja wlewałem do silników wieeelu i w kazdym miał mniej lub więcej pozytywów. Takie daewoo mojej zonki 1.5 8v spala po ceramice 400ml oleju na 10000 a nie szczedzi sie mu sandała
Normalnie to potrafiły chac tyle na 2tys km albo krócej...
W moich dwoch V8 ceramizerek uaksamitnił prace silniczka natomiast kolega w innym daewoo zauwazył lepsza zmiane biegów po zalaniu do skrzyni.
Mam opinie kilku mechaników znaznych mi i na forch co dostrzegaja wiele pozytywów.
Więc działac działa na pewno.
Co do militeca w wolnej chwili poczytam bo zaciekawiłes mnie tym
- OLAtritonracing
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-04-15, 12:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ustroń
Panowie mam pytanie. Posiadam skrzynię 4hp-18 CDU. Doradzono mi olej Dexron II z Mobila czerwony, a w skrzyni okazało się, że jest olej żółty. Filtr był niezmieniany, więc sądzę, że to też olej jaki zalała fabryka. Jaki mam więc wlać tam olej? Jako, że z racji wieku polecono mi wymianę statyczną, więc domyślam się, że olej czerwony nie można zmieszać z żółtym?
EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.
Panowie mam pytanie. Posiadam skrzynię 4hp-18 CDU. Doradzono mi olej Dexron II z Mobila czerwony, a w skrzyni okazało się, że jest olej żółty. Filtr był niezmieniany, więc sądzę, że to też olej jaki zalała fabryka. Jaki mam więc wlać tam olej? Jako, że z racji wieku polecono mi wymianę statyczną, więc domyślam się, że olej czerwony nie można zmieszać z żółtym?
EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.
A jak zmierzyć poziom oleju w te skrzyni? Trzeba dokupić bagnet?
//Pani Olu, nie piszemy posta pod postem.
//void
EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.
Panowie mam pytanie. Posiadam skrzynię 4hp-18 CDU. Doradzono mi olej Dexron II z Mobila czerwony, a w skrzyni okazało się, że jest olej żółty. Filtr był niezmieniany, więc sądzę, że to też olej jaki zalała fabryka. Jaki mam więc wlać tam olej? Jako, że z racji wieku polecono mi wymianę statyczną, więc domyślam się, że olej czerwony nie można zmieszać z żółtym?
EDIT:
Już wszystko jasne więc odpowiem, bo może komuś się przyda - żółty o numerze G052162A2 jest dostępny z np. z Febi.
A jak zmierzyć poziom oleju w te skrzyni? Trzeba dokupić bagnet?
//Pani Olu, nie piszemy posta pod postem.
//void
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez OLAtritonracing, łącznie zmieniany 3 razy.