audi 100 c4 94r 2b+g

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
Lanciaj
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2016-08-26, 11:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

audi 100 c4 94r 2b+g

Post autor: Lanciaj »

Witam. Mam poważny problem z odpaleniem mojej audiczki. Audi 100 C4 94r 2B+G Automat ABK . Od jakiegoś czasu paliłem na gazie bo paliwko nie reagowało i długo musiałem kręcić rozrusznikiem. Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i przewody zapłonowe bo myślałem że tu jest przyczyna . Nie pomogło , na wszelki wypadek przeczyściłem parownik i wymieniłem filtry wiec czułem się choć troszkę bezpieczny o odpalanie. Niestety dwa dni temu audiczka odmówiła współpracy. Normalnie po powrocie z pracy jeszcze przełączyłem na benzynę i tak chwile popracowała , następnie ją zgasiłem . Tu narodził się problem już nie odpaliła. Sprawdziłem iskrę , pompę słychać jak pracuje , rozrusznik do pewnego momentu daje radę kręcić ale po jakimś czasie trzeba akumulator ładować. Alternator robiony rok temu więc wiem że ładuje ale obciążenia z kręceniem rozrusznika mają wpływy.Już sam nie wiem co mam sprawdzać , poczyściłem chyba wszystkie kostki na czujnikach i styki na przekaźnikach. Brak Mi już pomysłów . Chciałem audunię za holować do jakiegoś magika od elektryki ale to automat i obawiam się o skrzynię. Bardzo proszę o pomoc, o jakąś radę . Pozdrawiam Lanciaj.
Lanciaj
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Lanciaj, przy holowaniu skrzynia na N, nie przekraczaj 40km/h i nic się jej nie stanie. Sprawdź świece, czy w ogóle paliwo trafia do komory spalania. Potem zapłon i wszystko co z nim związane. Osobiście zaczął bym od czujnika położenia wału, bo on ma znaczący wpływ. Po sznurku do kłębka.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”