[ALL ] S6 c4 4,2 wymiana przekładni kierowniczej

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
krystianw
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-07-13, 21:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WROCŁAW

[ALL ] S6 c4 4,2 wymiana przekładni kierowniczej

Post autor: krystianw »

Witam , Panowie niedawno zakupiłem s6 4.2 manual i staram sie dziadka doprowadzić do dobrego stanu technicznego a pózniej wizualnego , wymieniłem juz huczacy most , naprawiłem klime i pare drobiazgów aż nadszedł czas na cieknącą maglownice . Moja pytanie brzmi czy znacie jakiś sprawdzony zakład na dolnym Śląsku , najlepiej okolice Wrocławia który wymieni mi maglownice ? Oraz kolejne pytanie czy trzeba w tym modelu wyciągać skrzynie z silnikiem żeby maglownice wymienić . Z góry dziękuje za pomoc i sugestie z Waszej strony
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

krystianw pisze:czy trzeba w tym modelu wyciągać skrzynie z silnikiem żeby maglownice wymienić .
Absolutnie nie.
krystianw
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2016-07-13, 21:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WROCŁAW

Post autor: krystianw »

Możesz dokładniej opisać jak powinna wyglądać wymiana ? jakieś wskazówki? mam drugą maglownice po regeneracji, wiec wyciągam jedną i od razu wkładam drugą
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

krystianw,

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=90653

Wujek Google, pierwszy wynik z brzegu. Szukanie czy to forumową szukajką czy to google naprawdę nie jest trudne i nie boli ...
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jak masz jeszcze seryjny układ hamulcowy to tylko wywalasz aparaty zapłonowe gruszke tempomatu jeśli jest wiadomo pokrywe i obudowe filtra powietrza i masz magiel na widoku wtedy drażki kierownicze przewody krzyżak i magiel i wyciagasz obracajac pochylając itd niepamietam dokładnie robiłem to z 5lat temu :ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

i to chyba nie ten dział :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”