[A6-2.5TDI AEL] Ciężkie odpalanie nagrzanego silnika

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Papu
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2016-05-22, 14:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mirsk/Wrocław

[A6-2.5TDI AEL] Ciężkie odpalanie nagrzanego silnika

Post autor: Papu »

Witam wszystkich jestem na forum nowy a c4 jeżdżę od ponad roku i od początku właściwie ciężko zapala na mocno rozgrzanym silniku, nasila się to gdy jest cieplej. Jazda autostradą, zjeżdżam żeby zatankować, po chwili odpalam iiiiii kręcę kręcę aż w końcu odpala. Spalanie super, przy szybkiej jeździ 7 litrów rzadko przekraczam, nie żre oleju ani nic z tych rzeczy (przebieg ok 340tys). Na krótkich dystansach przy ciepłej pogodzie i mocniejszym butowaniu też bardzo ciężko odpala ciepły > filmik . Zimny silnik czy to zima czy lato odpala dobrze. Wtryski zrobione, filtr paliwa też. Z kątem wtrysku kombinowałem z mechanikiem tak żeby było jak najlepiej.
Jak na moje oko pompa umiera ale może jakaś mądra głowa coś podpowie. W mojej okolicy brak dobrego pompiarza, strach paprochom dawać. Szykuje się do chipa i chcę żeby wszystko było jak należy.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Jaką masz wartość kąta wtrysku przy rozgrzanym silniku. Interesuje mnie gr 000 w BS 2 kolumna.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Papu
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2016-05-22, 14:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mirsk/Wrocław

Post autor: Papu »

Dzięki za odpowiedź, jutro sprawdzę bo rozgrzebałem wczoraj przednie zawieszenie i nie zdążyłem poskładać. Rozgrzać tak żeby źle palił?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -