[S6-4.2 AEC] problemów ciąg dalszy nie pracuje na 2 cylindra

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Dawid2542, czytałem podobny temat z silnikiem jak Twój. Winny był komp a dokładniej przekaźnik który ma wbudowany, po jego awari następuje problem z odpalaniem i pracą garów-wtryski itp. Więc warto sprawdzić. Zapłonu bym nie tykał...bo nie paliłby na więcej garów a wybrał tylko po jednym z każdej głowicy. Ruszyłem temat rozrządu bo myślałem że już wymieniałeś uszczelki pod głowicami i tutaj pytanie czy działasz coś w tym kierunku?
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

byłem u mechanika wycenił swoje koszta na 1000 zł + moje części, tj rozrząd komplet uszczelek + jakieś pierdoły co wyjdą w praniu, zamówiłem komplet kabli na które trzeba dość długo czekać. Powiedział że mam przywieźć wszystko za jednym razem aby nie blokować mu garażu więc odstawiłem autko na placu i czekam na kabelki, dlatego nic nie było jeszcze ruszane. Do tego powiedział mi że pierw auto musi normalnie pracować aby brać się za głowice aby później wiedzieć ze wszystko jest w 100% OK
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jakby co to dziś wpadł mi w ręce komp S6 automat z mojej pierwszej eski może nie być w pełni ok ale na dawce może być ok po kosztach wysyłki :ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

witam po dość długiej przerwie, powoli zaczyna się wszystko klarować z autkiem, po kilku przygodach z mechanikami oddałem w końcu autko do konkretnego speca, do wymiany poszły aparaty zapłonowe, kopułki kable zapłonowe i świece, ponoć chodzi aż miło (nie wiem bo jeszcze nie odebrałem dziada), aparat z prawej głowicy rozpadł się w rękach ( ten z czujnikiem halla). teraz uszczelnienie silnika, dekle, zimer na wale, itp. itd., wymiana kilku węży od chłodzenia (ponoć są założone jakieś ogrodowe) :roll: wymiana oleju w skrzyni i silniku, wymiana rozrządu, czapek nie zdejmujemy bo ponoć są dobre, :ok:
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

Dawid2542, obserwuje temat od jakiegoś czasu. 3mam kciuki. Mam nadzieję, że będzie teraz OK.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
daro45
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-07-05, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: daro45 »

Z ciekawości zapytam ile dałeś za aparaty zapłonowe?
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

daro45, kupiłem używki po 150 zł, nowy coś koło 600 za sztukę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”