[FWD] [sedan] Pływa na nierównościach po wymianie opon na sz

miron72
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2016-01-21, 08:41
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: północna pólkula

Post autor: miron72 »

Mpi_ pisze: Łożysko hałasuje w zakrętach
Do kubła z nim :ok:
Czasem po montażu ktoś słabiej dociągnie, czasem luz się zrobi nieco za obszerny i potem można to skorygować. Ale jak hałasuje łożysko kosztujące tak niewiele i tak łatwo wymienialne to nie ma nad czym rozmyślać.

I nie ma co żałować kilku zetów.
Kupiłem kiedyś dwa do jakiegoś Audi. Oba Ruville. Chyba ktoś dłubał przy pudełkach, bo w jednym było Kyo, a w drugim Koyo. Oba od żółtych ludzi ale Japonia vs Chiny pokazało, że Nippon trzyma się dzielnie.

W chinolu po dwóch tygodniach pokruszyły się rolki. Żenua.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

No cóż, po chwilowym powrocie (pęknięta felga) do oryginalnych felg z ET 45 dobrze się prowadzi. Niby tylko 7mm więcej a różnica kolosalna.
Słowik
Mechanik
Mechanik
Posty: 113
Rejestracja: 2016-06-13, 11:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Słowik »

mas0n pisze:No cóż, po chwilowym powrocie (pęknięta felga) do oryginalnych felg z ET 45 dobrze się prowadzi. Niby tylko 7mm więcej a różnica kolosalna.
Bo wcale nie jest tak, że to sama szerokość opony wpływa na zachowanie auta w koleinach tylko znacznie bardziej rozstaw kół. ;-) Ja mam założone 225/45/17 na felgach z ET36 i nie wozi mnie w koleinach. Myślę, że to właśnie ET ma w tym największy udział no i może też trochę gwint ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”