witam, więc tak miałem otrzymać kosztorysy nie dostałem na dzień dzisiejszy nic, pojeździłem po okolicy i dostałem kilka kosztów napraw, jeden krzyknął 1000 zł sama robota + części, drugi uwaga!!! 400 + części, hah aż ciekaw jestem co on tam mi chce podziałać, oczywiście jego robota a głowice daje do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji, ogólnie warsztat ma duży terminy są kumplowi mienił dwumasa w sharanie i regenerował turbo i nie narzeka, zobaczymy co jest warty,
pojawił się kolejny problem, samochód po osoiągnięciu 90 stopni nie równo pracuje i szarpie, jakby chodził na 6 garów tylko, jak zimny OK, co to może być? to coś związane z tymi uszczelkami czy zapłon wypada? ewentualnie skrzynia? na wszystkich pozycjach P,R,N,D,3,2,1 tak samo drga i szarpie, obrotomierz skacze,
co do mechaniora dam znac co mi tam podziałał i jak to wyszło wszystko
[S6-4.2 AEC] wymiana uszczelek pod głowicami
-
- Czeladnik
- Posty: 79
- Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
Ja u siebie przerabiałem rozrząd, to same części ~1500zł.
Z tym, ze wiedziałem przed zakupem że jest do zrobienia i wliczyłem to w koszty zakupu na starcie.
Najlepiej odżałować i zrobić raz i dobrze, szkoda wracać i płacić podwójnie...
Co do szarpania to u mnie lekko falują obroty ale na postoju, albo jak zrzucam na luz. A to przez uszkodzony zawór regulujący obroty biegu jałowego - nowy ~2100zł także szukam używki ;/
To to ustrojstwo:
Z tym, ze wiedziałem przed zakupem że jest do zrobienia i wliczyłem to w koszty zakupu na starcie.
Najlepiej odżałować i zrobić raz i dobrze, szkoda wracać i płacić podwójnie...
Co do szarpania to u mnie lekko falują obroty ale na postoju, albo jak zrzucam na luz. A to przez uszkodzony zawór regulujący obroty biegu jałowego - nowy ~2100zł także szukam używki ;/
To to ustrojstwo: