[S6-4.2 AEC] wymiana uszczelek pod głowicami

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

witam, więc tak miałem otrzymać kosztorysy nie dostałem na dzień dzisiejszy nic, pojeździłem po okolicy i dostałem kilka kosztów napraw, jeden krzyknął 1000 zł sama robota + części, drugi uwaga!!! 400 + części, hah aż ciekaw jestem co on tam mi chce podziałać, oczywiście jego robota a głowice daje do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji, ogólnie warsztat ma duży terminy są kumplowi mienił dwumasa w sharanie i regenerował turbo i nie narzeka, zobaczymy co jest warty,
pojawił się kolejny problem, samochód po osoiągnięciu 90 stopni nie równo pracuje i szarpie, jakby chodził na 6 garów tylko, jak zimny OK, co to może być? to coś związane z tymi uszczelkami czy zapłon wypada? ewentualnie skrzynia? na wszystkich pozycjach P,R,N,D,3,2,1 tak samo drga i szarpie, obrotomierz skacze,
co do mechaniora dam znac co mi tam podziałał i jak to wyszło wszystko
wilus_sc
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2013-09-20, 15:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Post autor: wilus_sc »

Ja u siebie przerabiałem rozrząd, to same części ~1500zł.
Z tym, ze wiedziałem przed zakupem że jest do zrobienia i wliczyłem to w koszty zakupu na starcie.

Najlepiej odżałować i zrobić raz i dobrze, szkoda wracać i płacić podwójnie...

Co do szarpania to u mnie lekko falują obroty ale na postoju, albo jak zrzucam na luz. A to przez uszkodzony zawór regulujący obroty biegu jałowego - nowy ~2100zł także szukam używki ;/

To to ustrojstwo:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”