[A6-2.5TDI AEL] Świece żarowe
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
icemerc, OK 5*C ..... Jak już......
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
msk, w momencie grzania świec sprawdzałem zarówno na fajce jak i dotykając świecy i tu i tu zapala się, że tak go nazwę wskaźnik prądu. Bo ja te fajki rozwaliłem i została taka sama aluminiowa końcówka którą nasuwamy na trzpień świecy żarowej i nie ma bata, jak prąd jest w tej końcówce to musi iść na świecę, sztywno ta końcówka jest obsadzona na świecy.
Ale dobra podpowiedź... Jutro jak znajdę chwilę, to przewodem zepnę i zobaczę może faktycznie tu leży przyczyna
Ale dobra podpowiedź... Jutro jak znajdę chwilę, to przewodem zepnę i zobaczę może faktycznie tu leży przyczyna
Ostatnio zmieniony 2012-12-10, 22:33 przez storm85-85, łącznie zmieniany 1 raz.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Rikimaru, zasadniczo plus jest z fajki a masa z obudowy świecy (czyt. z bloku silnika). I żeby się obwód zamknął prądowy to musi być jedno i drugie. Także świeca przyłączona do fajki z jednej strony i z drugiej nigdzie nie zagrzeje choćbyś nie wiadomo co robił. Ale to chyba oczywiste?
Ostatnio zmieniony 2012-12-11, 18:07 przez msk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Dobra Panowie bez jaj J.A.G, Rikimaru, msk, Was poproszę tylko o uśmiech a dla reszty świece grzeją . Dodam tylko, że wpadłem na to siedząc w robocie następnego dnia, to był błysk jak przepalająca żarówka - jak ma świeca grzać skoro podana jest tylko faza a zera nie ma ?? Czasami najprostrze czynności wymagają pokory... ;P
-
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlaskie
GTR34 pisze:Z przewodami do świec to różnie bywa. Nowe fajki są dostępne tylko w ASO i kosztują ok 40zł/szt. Ja zrobiłem tak, że obciąłem te fajki całkowicie, kupiłem w sklepie elektrycznym takie okrągłe wsuwki, polutowałem do kabli, i ciasno nasadziłem te wsuwki na świece. Jak wyciągałem wtryski to specjalnie sprawdzałem i wszystkie świeczki pięknie grzeją. A wcześniej grzały jak chciały, więc polecam zrobić z tym porządek.Nierówna praca, poczułbyś to na pewno, bo szarpie całą budą jak silnik nie chodzi na któryś gar. Czy podwyższone obroty, ciężko powiedzieć bo się nie spotkałem.msk pisze:jak pracuje silnik jak jeden garnek nie zaskoczy? Może mieć wyższe obroty, czy tylko będzie nierówna praca?
A tą zardzewiałą świece przejedź papierem ściernym, tylko chodzi mi o miejsce styku z fajką a nie grot świecy Wyczyścisz ładnie papierkiem i będzie malina, z pozostałymi świecami możesz zrobić to samo. Na pewno w niczym to nie zaszkodzi a nawet się poprawi, bo przewodzenie będzie lepsze.
[ Dodano: 2012-12-05, 18:34 ]
A jeszcze jeden sposób z kablami od świec, połam te fajki całkowicie i powypierdzielaj, zostanie ci wtedy sama ta wsuwka, ściskasz ją delikatnie kombinerkami, nasadzasz na świecę na "ciasno" , można jeszcze cyknąć cyną dla pewności, na to rurka termokurczliwa i też bardzo dobre rozwiązanie. Na forum A80 widziałem jeszcze jeden ciekawy patent.Mianowicie skręcenie kabla ze świecą za pomocą kostek elektrycznych.
a taki patent jak nagwintowanie końcówki świecy + oczko na przewodzie i nakrętka "5 ?
robił ktoś ?
- lento
- Mechanik
- Posty: 161
- Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Potoki/zadupie/
Ja gwintowałem, nakreciłem nakretke potem zrobiłem oczko na przewodach z tym, że przy oczku dobrze zaizolowałem podwójnie rurka termokurczliwą by nie zwarło do masy. zakreciłem druga nakretka i mam spokój.
Faktycznie może odkrecenie zajmie kilka min. wiecej niżeli sciagniecie fajki, ale mam pewnosc, że swieca bedzie grzała.
Faktycznie może odkrecenie zajmie kilka min. wiecej niżeli sciagniecie fajki, ale mam pewnosc, że swieca bedzie grzała.
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !