Mam pytanie w którą strone przesuwam nastawnik by zwiększyć dawkę jeśli stoje przed silnikiem do siebie czy odpycham . Wyczytałem coś takiego w necie że im mniejsza wartość na vagu tym więcej dostaje paliwa czy to prawda? . Jakie są sposoby zwiększenia kąta wtrysku żeby nie odkręcać całej pompy ?
Przed wakacjami było ustawiane na 3.8mg później nic nie grzebane przy pompie w tej chwili jest prawie 1mg więcej gdzieś ok 4.7mg czy taka korekta jest normalna czy coś z wtryskami się dzieje?
[A6-2.5TDI AAT] Pompa wtr. (dawka paliwa , kąt wtrysku)
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
[A6-2.5TDI AAT] Pompa wtr. (dawka paliwa , kąt wtrysku)
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 10:09 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-11-25, 00:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Scania V8, przesuwając nastawnik w stronę kabiny - zmniejszymy dawkę, w stronę zderzaka - zwiększymy.
Pamiętaj, że przesuwasz nastawnik o dziesiąte części milimetra.
Tylko teraz pytanie czy nie lepiej jest to zrobić za pomocą vaga? Na pewno jest to bezpieczniejszy sposób bo robisz go na odpalonym silniku i widzisz jak się dawka zmienia.
A co do zmiany konta wtrysku to reguluje się go albo właśnie za pomocą pompy albo za pomocą kółka wałka rozrządu od strony pompy.
Pamiętaj, że przesuwasz nastawnik o dziesiąte części milimetra.
Tylko teraz pytanie czy nie lepiej jest to zrobić za pomocą vaga? Na pewno jest to bezpieczniejszy sposób bo robisz go na odpalonym silniku i widzisz jak się dawka zmienia.
A co do zmiany konta wtrysku to reguluje się go albo właśnie za pomocą pompy albo za pomocą kółka wałka rozrządu od strony pompy.
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 18:28 przez Skoczek2010, łącznie zmieniany 1 raz.