[100-2.5TDI AAT] cieknie paliwo pod pompa wtryskowa

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

various, az tak łopatologicznie nie musisz :P musze zalac ja powrotem z nastawnika do pompy tak ? tam jest jakis dziwny sposob mocowania tego przewodu.. jak to odpiac od filtra ?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Na razie nic nie zalewaj bo nie wiem czy moja teoria jest słuszna :) Jakby co to jest to śruba drążona którą po prostu odkręcasz :) Którą masz wersję nastawnika ? Ta z górnym czy bocznym przelotem ?

Nie wiem jak wygląda zasysanie ropki w tych pompach, ale na chłopski rozum chyba jak jest pusta w środku to samym podciśnieniem powietrza nie zassie ropy.


Pzdr
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 18:10 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

mam setke aat wiec nastawnik do gory wystajacy..

prosiłbym kogoś o potwierdzenie teorii kolegi various o tym ze pompe mam pusta i powinienem ja zalac powrotem z filtra..
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 20:59 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Pusta to napewno ale przy nastawniku nie odkręcał bym tylko przez wężyk zasilania zalał i bańke powyżej pompy...
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

paliwko nie wchodzi do pompy , probowalem nawet lekko pompowac..
musze porzadnie naladowac aku bo juz pada przy probach rozruchu..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Ja bym chyba spróbował zalać jednak przez nastawnik - nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami. Odkręcamy śrubę drążoną, lejemy pod wieczko i zakręcamy.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

nie odpalilem jeszcze auta w prawdzie ale stoi w garazu i odmarza.. i zauwazylem przy pompie ze jest troche wilgotno i mam wrazenie ze jest mokro przy srubie do ktorej dochodzi przewod zasilajacy od filtra.

czy tam spod tej sruby moze sie saczyc paliwo ??

pierwsza rzecz jaka zrobie po powrocie z dwudniowego wyjazdu to wymiana przewodu na jakis lepszej jakosci bo ten strasznie sztywnieje na mrozie.. moze to przewod przepuszcza..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Ten przezroczysty przewód jest sztywny :)
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

ale u mnie on nie jest oryginalny, sam go kupiwalem. mam tam zalozony twardy przewod przezroczysty w oplocie..
mysle nad zalozeniem tam zwyklego przewodu przezroczystego bez oplotu cienkiego zeby byl bardziej elastyczny przy mrozach. cos na wzor tego przewodu ori ktory jest w tych silnikach
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
szczygiel189
Adept
Adept
Posty: 28
Rejestracja: 2011-06-08, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radzyń Podlaski

Post autor: szczygiel189 »

kup sobie kolego taką pompke http://allegro.pl/pompa-pompka-reczna-p ... 16668.html podlacz pod filter popompuj troche jak bedzie lecialo paliwo podłacz drugi koniec do pompy i pompuj a ktos niech probuje odpalic auto. A to moja pompa ciekło z niej jak z karanu i auto jezdzilo.

Obrazek
Audi 80 1.8S - było
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL - jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”