Witam wszystkich!
Jako że to mój pierwszy post to wypadało by się przywitać Nazywam się Łukasz, posiadam aktualnie Audi 100 C4 2.3E + LPG Niestety napęd tylko na ośkę ale często zasiadam do bolidu A6 C5 2.8 Quattro .
Zdjęcie mojej setki:
Dobra wracając do tematu: Ostatnie kilka dni to dopieszczanie mojej seteczki Wymieniłem już Kilkanaście rzeczy min. Uszczelkę pokrywy zaworów, czujnik włączający wentylator chłodnicy i wiele wiele innych, chcę teraz wymienić uszczelkę misy olejowej bo pluje olejem jak durna. Gdzieś na innych forach czytałem że są dwie opcje ponieważ misa jest nad belką. Albo odkręcić silnik od mocować i poduszek albo opuścić całą ławę. Myślę że ogarnąć do dołu zawiechę będzie łatwiej. Macie jakieś porady które śruby odkręcać a których nie podczas opuszczania ? Wszelkie Sugestie i pomysły z chęcią przyjmę! Pozdrawiam!
[100-2.3 AAR] Wymiana uszczelki misy olejowej!
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
Masz tutaj krótką instrukcję, napisana przeze mnie jak ściągnąć sanki, wzzystkie potrzebne nasadki i klucze. http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14903
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST