[100-2.3 AAR] jak przerobić 2.3 ke-jetronic na wtrysk elektr

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

[100-2.3 AAR] jak przerobić 2.3 ke-jetronic na wtrysk elektr

Post autor: Adam »

Witam wszystkich, szukam pomocy, bo chciałbym zmienić wtrysk mechaniczny na wtrysk elektroniczny, i moje pytanie, czy ktoś już z Was miał styczność z taką modernizacją?? Pozdrawiam Adam:)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Adam,

http://mb201-124.eu/topic/9522-wtrysk-e ... ge__st__40

https://www.facebook.com/NGTurbo/

Temat ogarniają spece z Kętrzyna z tego co dobrze pamiętam.
skwaromir
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-09-07, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: skwaromir »

Robiłem u siebie w 80 z silnikiem 3A, samodzielnie konwersje na EFI.
Drugi raz bym się w takie coś nie wtopił. Zrobił bym to tak jak teraz; 2 dni temu przywiozłem sobie AEB. Z mojej perspektywy nie warto.
Ostatnio zmieniony 2016-01-01, 19:21 przez skwaromir, łącznie zmieniany 1 raz.
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

chodzi mi o to co dokładnie jest potrzebne, montażem zajmę się osobiście, dla własnej satysfakcji:)
Ostatnio zmieniony 2016-01-01, 21:41 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
dyzio007
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2014-12-03, 23:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: dyzio007 »

chyba najlepiej ale nie najtaniej było by to postawić na EMU http://fmic.pl/stand-alone-piggy-back/1 ... r-emu.html
skwaromir
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-09-07, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: skwaromir »

Poszukaj na forum a80 tam jest cały wątek o konwersji na efi.
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
Setka123
Mechanik
Mechanik
Posty: 197
Rejestracja: 2014-08-24, 15:16
Imię: Łukasz
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1991
Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Kętrzyn
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: Setka123 »

Dokładnie jak przerobić to nie jestem w stanie powiedzieć ,bo nie znam się na mechanice za bardzo natomiast wiem ,że jest to dobry patent .U siebie też w 2.3 mam wtrysk elektroniczny już ponad rok czasu i wszystko jest ok ,jedynie mam problem w wolnymi obrotami ,ale to zapewne wina silniczka krokowego a nie wtrysku.
Auto na każdym biegu w pełnym zakresie obrotów jedzie jak należy ,moc w porównaniu do tego co było na kjetronic na pewno nie zmalała ,być może nawet jest jej trochę więcej to trudno powiedzieć.
Wiem ,że były ściągane z Niemiec gniazda rozdzielacza ,że jest sterownik ,kabel usb jest pod skrytką u pasażera kierowcy. I zamiast tego dużego filtra gumowego od rozdzielacza mam wstawiony filter stożkowy ,tyle mogę powiedzieć .
Mój kjetronic całkowicie mi padł do tego stopnia ,że auto wariowało ,obroty skakały jak szalone ,auto chodziło jak traktor ,po zmianie na wtrysk elektroniczny auto chodziło i chodzi jak należy. Za zmianę i części zapłaciłem 1000zł ,lepsze to niż kupienie nowego rozdzielacza boscha który kosztuje ponad 4 tys zł .
YODA
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2015-08-11, 20:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: YODA »

można namiary kto dokonał zmiany wtrysku mechanicznego na elektroniczny
Adam
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 79
Rejestracja: 2015-12-27, 11:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: Adam »

osobiście zakładałem efi do swojego autka 2.3 aar, jeździło to całkiem fajnie, wrzuciłem lpg 4 gen i dalej śmigało fajnie, wrzuciłem turbo i dopiero teraz przyjemnie startuje zadzierając nosek:)
Ostatnio zmieniony 2019-01-15, 18:37 przez Adam, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”