[A6-2.5TDI AAT] Audi nie odpala

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

[A6-2.5TDI AAT] Audi nie odpala

Post autor: Scania V8 »

Od tygodnia czasu zaczęło się coś dziać z autem zaczęło szarpać przerywać przy przyspieszaniu na zimnym na ciepłym nie tak a nawet normalnie jest , wymieniony filtr paliwa , smok w baku czyściutki i dalej szarpie , dziś wyczyszczony na stawnik , samochód odpalił był jeżdżony testowany przez mechanika i mówił że ok , przy odbiorze auto zapaliło i zgasło , wywaliło błąd G149 , czujnik podmieniony i dalej to samo kręci i nie zapala ,

na domiar złego padł mi laptop i nie ma jak zlogować
czy G149 to czujnik położenia wału czy coś inaczej się zwie ?
Ostatnio zmieniony 2016-07-13, 22:37 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
highzim
Mechanik
Mechanik
Posty: 218
Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: highzim »

G149 to nastawnik, możesz spróbować przeczyścić ale nie wiadomo czy to pomoże.
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
Scania V8
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 86
Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsk Podlaski

Post autor: Scania V8 »

Już jest ok gość poprawił tłoczek w nastawniku pali ok, jedzie ok, błąd wykasowany nie powraca,ciekawe skąd wzięły się opiłki? Czyszczony był 2lata temu
Pawel_Quattro
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2015-10-15, 21:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Pawel_Quattro »

W tamtym tygodniu byłem u znajomego pompiarza, który pokazywał mi różne nastawniki. Pokazał mi kilka nastawników i powiedział, że w tych starszych typach (być może tyczy się to i twojego AAT) nieopodal tłokorozdzielacza jest tulejka, która wykonana jest z lichego materiału i sama się sciera zapychając syf dalej. Nastawnik AELa ponoć nie ma już takich problemów.

Jak przeglądał mój z 380kkm powiedział, że nie ma się czego czepiać i jest ok.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Pawel_Quattro, konstrukcja pompy a nastawnik to dwie inne sprawy, dół pompy jest taki sam a nastawnik można sobie dowolnie zamieniać stary/nowy typ (MES i HDK). Pompa używana z dobrym paliwem służy i nic się nie ściera :)
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

Pawel_Quattro pisze: jest tulejka, która wykonana jest z lichego materiału i sama się sciera zapychając syf dalej.
Tak ta tulejka chodząca na wałku faktycznie czasem się zaciera i robi problemy. :-/
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Chodzi wam o pierścień dawkujący?
Ostatnio zmieniony 2016-07-16, 14:18 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”