[100 C4] Pompa paliwa

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

[100 C4] Pompa paliwa

Post autor: pili »

No i się zesrało. Przy -16 odpalił mi dziś na dotyk (jak zawsze :-D ) ale po kilku kilometrach skończył się gaz, przełączył się na benzynkę i na hamowaniu przed skrzyżowaniem zgasł. Już nie odpalił. Przy załączaniu zapłonu nie słychać pompy paliwa dlatego ją podejrzewam. Po zepchnięciu go na parking zabrałem się do pracy z kolegą i zaczęły się konsultacje: może od mrozu padł przekaźnik pompy albo wyskoczył przełącznik przeciwzderzeniowy? Co oni bredzą? Czym oni jeżdżą ? :lol:
Nie mam pojęcia jak wygląda w C4 instalacja elektryczna pompy, nie wiem jak się dostać do pompy ale nie chciałbym ciągać barakudy na holu do mechaniora. Poradźcie od czego zacząć sprawdzanie. Zaraz zamówię drugą pompę i chcę przy tym sam pogrzebać.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Co do wymiany to masz caly temacik z fotkami http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=564 :ok: Bez cieplego garazu nie chciał bym tego robic bo czeka lezenie w bagarku :mrgreen: Masz avanta to jeszcze ujdzie ja ostatnio to w sedanie robilem tam to hardcore dopiero :-P
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

No tak. Najczęściej powtarzane w internecie kłamstwo: "Szukałem, nie znalazłem"
Ciekawe ile czasu wytrzymam na 15-stopniowym mrozie :-D
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Zapewne niedlugo :mrgreen: W rekawiczkach tam nie porobisz bo strasznie ciasno, pozatym lepiej zebys mial malo w baku bo pompa na dnie siedzi a lapa po bara w zbiorniku :-P i na opary uwarzaj bo strasznie ich duzo bedzie :ok: wychodzisz ucieszony dobrze :lol:
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

No żesz "motyla noga". Kupiłem pompę do 2.8 AAH, taką jak w tym fotostory. Ale oczywiście u mnie jest inna:
Obrazek
Obrazek
Ma ona dużo większą średnicę niż ta dedykowana (koszyk jest też na większą). Jest to BOSCH 0 580 464 991. Wg. allegro jest to pompa do silników 1.8, 2.0, 2.3 i turbo. Może ktoś sprawdzić co na to ETKA? Czy ta pompa mogła być założona seryjnie czy ktoś "wykorzystał" to co miał pod ręką?
Dodam, że do mojej podłącza się przewodem hydraulicznym pod tym deklem (nie wiem co to jest), a do tej dedykowanej przewód powinien być naciągnięty i skręcony na opaskę.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-01-30, 21:29 przez pili, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

8A0 906 091 G numer pompy do 2.6 ,2.8 , 2.0 ta twoja jest od 2.3 , może ktoś zbiornik zmieniał
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

Dzięki za precyzyjną odpowiedź.
Awatar użytkownika
RTKk
Adept
Adept
Posty: 36
Rejestracja: 2012-01-15, 14:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wschód Mazowsza

Post autor: RTKk »

Tak, to jest od 2.3, w wakacje zmieniałem u siebie i jest identyczna :)
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

A wiecie co to za spodek nakręcony na pompkę (fot.1)? Jakiś zawór zwrotny? Do tej pory go miałem a teraz wypada założyć właściwą pompkę i go nie będzie.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pili, no to go nie bedzie.w kilku rozbieralem pumpy i nie bylo zadnych latajacych spodkow
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Nie miałes jakis innych problemow? Przeciez 2,3 to mechaniczy wiec pompa duzo wieksze cisnienie daje i to nawet ze 2 albo i 3 razy wieksze
Awatar użytkownika
pili
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
Imię: Marcin
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Brodnica
Płeć:

Post autor: pili »

Problemy z moim bolidem są ciągle :-D Jak ruszy nowa pompka to się okaże czy któryś zniknął :mrgreen: A czym to by się mogło okazywać :?:


W końcu śmiga. Łapy odmrożone ale radość jest. Wygląda na to, że pompy mogą być zamienne. Różnią się tylko przewodem (od króćca wyjścia z pompy do króćca w plastikowej pokrywie zbiornika) i wielkością kosza. Moja jest mniejsza niż otwór w koszu więc przypiąłem ją opaskami do kosza. Jak się ociepli to zamontuje właściwy kosz bo gniazda na kosz w zbiorniku są chyba takie same. Może ma ktoś taki kosz bez pompy?
Wszystkim dziękuję za pomoc :ok:
Ostatnio zmieniony 2012-02-01, 21:19 przez pili, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

mi też cały czas chodził normalnie. a dziś ja wyjeżdżać z pracy a tu nie odpala.

mam nadzieję że to przekaźnik bo jak pompa to spory wydatek.

czy ktoś wie gdzie ten przekaźnik się znajduje? bo mój mechanik mówi że za schowkiem pod nogami kierowcy.
ale ja odkręcam schowek i tam widzę schemat na którym rzeczywiście widzę na obrazku przekaźnik od pompy.
ale nie mogę go zlokalizować.

mam tylko na dole kilka przekaźników a nad nimi wtyczki z przewodami.
całkiem co innego na schemacie a co innego w rzeczywistości.
no chyba że ja jakiś ślepy.
pewnie i ślepy więc proszę o pomoc.

pompa nie chodzi i będę musiał rano odpalić na gazie :-(
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

Może jest podobnie,u mnie o ile dobrze pamiętam to pierwszy z prawej strony.Mały przekaźnik.A to że odpalisz z gazu to nic złego,dwa lata jeździłem bez pb i nic się nie stało.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

koledzy problem rozwiązany. Wymieniłem pompę paliwa. Wstawiłem BOSCHa i jest git. Poza tym że pokazuje mi teraz cały czas pełny zbiornik paliwa na wskaźniku.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”