[A6-1.9TDI 1Z] Przerywanie podczas jazdy.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
Matrix1540
Mechanik
Mechanik
Posty: 170
Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

[A6-1.9TDI 1Z] Przerywanie podczas jazdy.

Post autor: Matrix1540 »

Witam, mam następujący problem-po włożeniu wtrysków z AEL-a zamówiłem komputer silnika 16-bitowy (ori ma 8 bitów) z A4 i zrobionym programie na włożonych wtryskach i ciśnieniu max. 1,4 bara. Tydzień pojeździłem-wszystko pięknie śmiga-hamownię po drodze też odwiedziłem i z wyniku prawie 125 KM i 328 Nm byłem mega zadowolony. Z czasem auto zaczęło delikatnie podszarpywać- gdy jechało się ze stałą prędkością. Szarpanie narastało i narastało-ustawiałem różne dawki-od 3 mg/suw do 9 i nic za bardzo się nie zmieniało. Kąt zawsze zawierał się w przedziale 40-60. RSW na czujniku ustawione idealnie na 0,760. Jak szarpał tak szarpie dalej, na ori sterowniku jest to samo. Ostatnio jak na wolnych obrotach silnikiem zaczęło lekko rzucać to dawka skakała między 3,4 a 5,8 mg/suw. Co do tej pory zrobiłem? Przełożyłem nastawnik z golfa 3 TDI i nie wiem czy był zepsuty czy coś ale silnik skakał na obrotach między 700 obr./min a 1300. Stwierdziłem że może walnięty bo po założeniu mojego chodził poprawnie na wolnych nie licząc skakania obrotów od czasu do czasu. Powiedzcie mi dwie rzeczy-czy nastawniki można przekładać byle tylko zgadały się piny we wtyczne i oczywiście typ nastawnika czy trzeba dobierać do pompy?

I drugie-czy to może być koniec pompy?

P.S. Nastawnik już czyściłem...
Ostatnio zmieniony 2014-05-25, 18:10 przez Matrix1540, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 1.9 ON:):)
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Nic nie wpadło do nastawnika ? Może spróbuj go rozebrać jeszcze raz..
Generalnie HDK są niezniszczalne, jedyne co zakłóca ich pracę to syf w środku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”