Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki pomysł żeby kupic taki dyferek oczywiście z odpowiednim przełożeniem , ładnie go uszczelnic i wrzucic do po liftowego C4. Czy to ma sens to kwestia sporna. Bo przecież jest EDS. Jednak kusi mnie żeby się w to pobawic, zawsze byłem zwolennikiem prostych rozwiązań
Pytanie jak to ugryźc sam montaż i uszczelnienie dyfra to nie problem. Na jakiej zasadzie działa blokada? Z czym połączony jest przycisk DIFF?
[Q-MAN.] Tylni dyferencjał z blokadą do A6C4?
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Blokada działa na zasadzie gumowego wężyka, tylko nie pamiętam czy pojawia się tam podciśnienie czy ciśnienie. Przycisk DIFF połączony jest ze sterownikiem pod tylną kanapą. Ot i cała filozofia
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Przydał by mi sie jakiś łopatologiczny schemacik A ten sterownik pod kanapa jak wygląda? gdzieś widziałem dyfer z 80 b3 89r i były przy nim dwa wężyki.
Edit:
Myślę troche i wydumalem że przycisk diff daje sygnał do sterownika pod kanapą (pytanie jak jest podłączony sam sterownik - do czego? czy do niczego poza przyciskiem i czymś co steruje podciśnieniami?) Co wytwarza podciśnienie?
Edit:
Myślę troche i wydumalem że przycisk diff daje sygnał do sterownika pod kanapą (pytanie jak jest podłączony sam sterownik - do czego? czy do niczego poza przyciskiem i czymś co steruje podciśnieniami?) Co wytwarza podciśnienie?
Ostatnio zmieniony 2013-10-28, 12:50 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
podcisnienie idzie od samego silnika..jest tez akumulator cisnienia.
tak naprawde mozesz to i wysterowac recznie..podajesz powietrze blokujesz,robisz podcisnienie odblokowywujesz...
wystarczy akumulator cisnienia i tyle...
tak naprawde mozesz to i wysterowac recznie..podajesz powietrze blokujesz,robisz podcisnienie odblokowywujesz...
wystarczy akumulator cisnienia i tyle...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
a to jest ten sam akumulator ciśnienia co od hamulców?Butterbean pisze:podcisnienie idzie od samego silnika..jest tez akumulator cisnienia.
tak naprawde mozesz to i wysterowac recznie..podajesz powietrze blokujesz,robisz podcisnienie odblokowywujesz...
wystarczy akumulator cisnienia i tyle...
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
a nie wiesz przypadkiem jak można dokonać przeróbki na norlame serwo hamulcowe, mam strasznie słaby hebel i wymiana tego akuulatora, chyba nie jest zbyt opłacalna. dużo jest zabiegu z taką przeróbką?J.A.G pisze:Nie, ten jest pneumatyczny a do hebli jest hydrauliczny.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
http://audi-c4.pl/search.php?mode=results poszperaj w tym wyniku i znajdziesz co i jak.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
not working nie ma wyniku, tylko ... wpisz sobie i poszukaj.J.A.G pisze:http://audi-c4.pl/search.php?mode=results poszperaj w tym wyniku i znajdziesz co i jak.
[ Dodano: 2014-04-30, 02:50 ]
dobra, chyba coś wygrzebałem http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=4488& ... wo&start=0
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było