Już jakiś czas temu założyłem zegary z AC/BC jednak nie podłączyłem sygnału zbyt niskiego ciśnienia oleju na Autocheck'a.
Postanowiłem się do tego dzisiaj zabrac więc poszukałem informacji.
Więc sygnał niskiego ciśnienia oleju wziąłem z dużej zielonej wtyczki zegarów pin nr 14 czyli ten zaraz obok pinu nr 1. i podłączyłem go do pinu 12 w gnieździe AC.
Efekt był taki :
Przekręcam na zapłon - OK
zapalam silnik - wykrzyknik w nawiasach (!)
więc robie szybki test.
Odlączam kabelek z czujnika i powtarzam manewr.
przekręcam zapłon - OK
zapalam silnik - OK
test nr 2 :
przekręcam na zapłon i masuje przewód z czujnika do bloku. - słysze że po zmasowaniu wyskakuje coś na AC
zrobiło się ciemno więc odłączyłem tymczasowo czujnik ciśnienia oleju (w takich sytuacjach jakże użyteczny jest zegar na bierząco obrazujący ciśnienie ).
Pojechałem i w trakcie jazdy wyskoczyła mi ikonka olejarki (Biiip Biiiip Biiip) o.O.
Czy coś zrobiłem źle?
Kierowałem się tą numerologią pinów w kostce AC. Ale kostkę dorabiałem sam (nie mam oryginalnej wtyczki AC)
[A6 C4] Dokładane AC/BC - kontrola zbyt niskiego ciś. oleju
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
[A6 C4] Dokładane AC/BC - kontrola zbyt niskiego ciś. oleju
Ostatnio zmieniony 2014-04-22, 21:42 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Kurcze nikt nic nie wie na temat?
Ostatnio podpiąłem czujnik do instalacji i wyskakuje mi na przemian wykrzyknik w nawiasie (!) i olejarka pomimo dobrego ciśnienia oleju. Chyba sam będę musiał do tego podochodzic jak tylko znajde czas żeby podłubac
Może chociaż potwierdzi kolor przewodu w zielonej kostce?
Ostatnio podpiąłem czujnik do instalacji i wyskakuje mi na przemian wykrzyknik w nawiasie (!) i olejarka pomimo dobrego ciśnienia oleju. Chyba sam będę musiał do tego podochodzic jak tylko znajde czas żeby podłubac
Może chociaż potwierdzi kolor przewodu w zielonej kostce?
Ostatnio zmieniony 2014-04-26, 12:23 przez Thorny, łącznie zmieniany 2 razy.
Quattro illa amat hiberno!
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Mam dwa czujniki ciśnienia w tym jeden dokładałem sam. Ale problem rozwiązałem inaczej odziwo odpiąłem połączenie pin14 zielona kostka -> pin 12 AC i po zmasowaniu przewodu który wchodzi na czujnik pojawia się olejarka , po podłączeniu czujnika olejarka się nie wyświetla. Czyli wszystko działa prawidłowo bez tego Bypass'a
Czyli wcale nie zawsze trzeba to robić po zmianie zegarów bez AC na takie z AC. U mnie wszystko działa.
Czyli wcale nie zawsze trzeba to robić po zmianie zegarów bez AC na takie z AC. U mnie wszystko działa.
Quattro illa amat hiberno!