[ 2.8 AAH] Brak mocy

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

[ 2.8 AAH] Brak mocy

Post autor: pawel76 »

Witam od niedawna latam 2.8 v6 i spodziewałem sie czegos więcej od tego silnika, do tej pory latałem audi z rządowymi piątkami i czuje że 2.8 jakoś mi nie jedzie, jest to quattro w avancie i muszę nauczyć się wszystkiego od nowa, pod maską jest coś niepodłączone bo napewno zepsute z lewej strony za pokrywą zaworów.
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 09:31 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

czujnik temperatury :?: działa skracanie dolotu :?: Dolot szczelny :?: błędy vag sprawdzone :?:
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Jeszcze nie sprawdzone, ale dobrze wiedzieć od czego zacząć i gdzie szukać. Gdzie znajduje się oznaczenie silnika?
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 09:35 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

może za wiele oczekiwałeś, Avant Quattro lekki nie będzie, ACK np. w budzie A4/B5 to będzie szybki 7s do 100tki, w C4 bardziej dostojna szybsza jazda głównie powyżej 100km
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

pawel76, Opcji jest wiele czego nie jedzie także sporo szukania :P Zacznij od podpięcia vaga i sprawdzenia błędów, kod silnika masz zapewne AAH takie były w 100 :-P Ale przyczyn może być sporo od nieszczelności, niedziałającego skracania, poprzez siadająca przepływke walnięty rozrząd aż po brak silnika :-P LPG jest? Odepnij cegłe żeby mapy zresetować i na samej PB polataj. Sprawdz skracanie dolotu i rozrząd. A takie rzeczy jak świece kable itd zmieniane?

[ Dodano: 2014-04-21, 10:51 ]
Ale tak jak pisze hubos21, rakiety nie oczekuj, buda swoje waży także ten silnik poprsotu jest do sprawnego poruszania się, ciągnie ładnie z każdych obr ale szału nie robi :-P Ale jak by nie było to jest auto rodzinne :mrgreen:
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Audi nie posiada LPG i nie posiadało, odłączony jest krokowiec, ogólonie autem jeżdżę od piątku, więc dopiero zaczne coś robić i sprawdzać, wszelkie sugestie wezmę pod uwagę. auto po wymianie rozrządu ,cewek i kabli, ogólnie do dopieszczenia. a jekie ciśnienie oleju powinien wskazywać zegar na ciepłym lub zimnym na wolnych obrotach
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 13:41 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

pawel76, jeżeli rozrząd był zmieniany bez blokad to jest zapewne kopnięty w vkach bez blokad nie da sie go dobrze złożyć.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

z lewej strony za glowicami jest wlasnie skracanie dolotu...jesli ta gruche masz porozlaczana to nie bedzie jechal.generalnie udaj sie z tym do kogos z regionu kto ogarnia vki....
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Pstrus
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2014-05-23, 22:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slesin

Post autor: Pstrus »

Tak z ciekawosci? Problem rozwiazales?
Kolmax1992
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2014-06-09, 14:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wadowice

Post autor: Kolmax1992 »

Hmm u mnie moja 100 teczka też nie chce jakoś jechać. Ale po odłączeniu baterii na godzinę i zwarciu klem w celu rozładowania elektryki samochodzik dostaje powera, niestety po paru minutach znowu załapuje muła, ale ja mam LPG to inna sytuacja.
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Dziś podłączyłem się pod kompa no i pokazało ze ; fałszywe powietrze w układzie zasysania; czy to może byc problem z przepływką, co to może dokładnie oznaczać, czy ktoś miał podobnie?
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

adriang92 pisze:w vkach bez blokad nie da sie go dobrze złożyć.
Jakieś 2 lata temu samodzielnie z ojcem robiliśmy rozrząd w moim ABC. Bez blokad. Jakoś tydzień temu wymieniałem różne duperele. I przed wymianą paska rozrządu spróbowałem założyć blokadę na istniejące ustawienie i wlazła bez problemu więc się jednak da ;-)
ałszywe powietrze w układzie zasysania;
Najlepiej chyba zdjąć kolektor wymienić raptem 3 uszczelki i przy okazji sprawdzić czy kolektor ssący nie posiada jakiś pęknięć.
Ostatnio zmieniony 2014-07-23, 16:30 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Po demontazu przepływki wygląda na czystą tylko to coś przy przepływce ktoś wcześniej demontował i przykleił na distal, jedna śrubka jest druga to jakaś sztuka, ogólnie to jakiś syf, między przepływką a puszką filtra nie było żadnego oringu, silnik krokowy mimo prób czyszczenia nadal nie działa
pawel76
Mechanik
Mechanik
Posty: 230
Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gorzów Wlkp

Post autor: pawel76 »

Poszukiwanie przyczyny trwa nadal,wymieniłem przepływke i przy okazji silniczek krokowy, odpalam silnik i dupa nadal brak wolnych obrotów. Przegoniłem ją i dalej nie jedzie jak trzeba,podłanczając się wstepnie pod kąpa pokazało nieszczelność w układzie zasysania, odpaliłem silnik i pryskałem wszędzie plakiem słuchając czy gdzieś wzrosną obroty czy może się przydławi ale nic się nie działo, odłączyłem też akumulator na jakiś czas no i to przyniosło połowiczny sukces,wolne obroty są czyli jedna usterka mniej,kroczek spełnia swoją funkcję, nawet zaczęła jak by lepiej jechać z dołu,lecz na wyższych obrotach coś ją dławi i nie bardzo się garnie do dynamicznej jazdy, zamierzam jeszcze wymienić czujnik temperatury i filtr paliwa, jak to nie pomoże, rozbieram kol ssący sprawdzam czyszcze uszczelniam i próba, jeśli dalej lipa to jadę na porządnego vaga
ppasztet
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2013-09-18, 12:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: pomorze

Post autor: ppasztet »

Śledzę wątek bo też cierpię na niedostatek mocy. Po zmianie kabli, świec, rozrządu, uszczelki pod przepustnicą i wielu przekleństwach nic nie pomaga. Problem też w tym że VAG się nie widzi z moja C4 więc szukam po omacku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”