[ 2.8 AAH] Brak mocy
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
[ 2.8 AAH] Brak mocy
Witam od niedawna latam 2.8 v6 i spodziewałem sie czegos więcej od tego silnika, do tej pory latałem audi z rządowymi piątkami i czuje że 2.8 jakoś mi nie jedzie, jest to quattro w avancie i muszę nauczyć się wszystkiego od nowa, pod maską jest coś niepodłączone bo napewno zepsute z lewej strony za pokrywą zaworów.
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 09:31 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
Jeszcze nie sprawdzone, ale dobrze wiedzieć od czego zacząć i gdzie szukać. Gdzie znajduje się oznaczenie silnika?
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 09:35 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
pawel76, Opcji jest wiele czego nie jedzie także sporo szukania Zacznij od podpięcia vaga i sprawdzenia błędów, kod silnika masz zapewne AAH takie były w 100 Ale przyczyn może być sporo od nieszczelności, niedziałającego skracania, poprzez siadająca przepływke walnięty rozrząd aż po brak silnika LPG jest? Odepnij cegłe żeby mapy zresetować i na samej PB polataj. Sprawdz skracanie dolotu i rozrząd. A takie rzeczy jak świece kable itd zmieniane?
[ Dodano: 2014-04-21, 10:51 ]
Ale tak jak pisze hubos21, rakiety nie oczekuj, buda swoje waży także ten silnik poprsotu jest do sprawnego poruszania się, ciągnie ładnie z każdych obr ale szału nie robi Ale jak by nie było to jest auto rodzinne
[ Dodano: 2014-04-21, 10:51 ]
Ale tak jak pisze hubos21, rakiety nie oczekuj, buda swoje waży także ten silnik poprsotu jest do sprawnego poruszania się, ciągnie ładnie z każdych obr ale szału nie robi Ale jak by nie było to jest auto rodzinne
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
Audi nie posiada LPG i nie posiadało, odłączony jest krokowiec, ogólonie autem jeżdżę od piątku, więc dopiero zaczne coś robić i sprawdzać, wszelkie sugestie wezmę pod uwagę. auto po wymianie rozrządu ,cewek i kabli, ogólnie do dopieszczenia. a jekie ciśnienie oleju powinien wskazywać zegar na ciepłym lub zimnym na wolnych obrotach
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 13:41 przez pawel76, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
z lewej strony za glowicami jest wlasnie skracanie dolotu...jesli ta gruche masz porozlaczana to nie bedzie jechal.generalnie udaj sie z tym do kogos z regionu kto ogarnia vki....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2014-06-09, 14:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Jakieś 2 lata temu samodzielnie z ojcem robiliśmy rozrząd w moim ABC. Bez blokad. Jakoś tydzień temu wymieniałem różne duperele. I przed wymianą paska rozrządu spróbowałem założyć blokadę na istniejące ustawienie i wlazła bez problemu więc się jednak daadriang92 pisze:w vkach bez blokad nie da sie go dobrze złożyć.
Najlepiej chyba zdjąć kolektor wymienić raptem 3 uszczelki i przy okazji sprawdzić czy kolektor ssący nie posiada jakiś pęknięć.ałszywe powietrze w układzie zasysania;
Ostatnio zmieniony 2014-07-23, 16:30 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
Poszukiwanie przyczyny trwa nadal,wymieniłem przepływke i przy okazji silniczek krokowy, odpalam silnik i dupa nadal brak wolnych obrotów. Przegoniłem ją i dalej nie jedzie jak trzeba,podłanczając się wstepnie pod kąpa pokazało nieszczelność w układzie zasysania, odpaliłem silnik i pryskałem wszędzie plakiem słuchając czy gdzieś wzrosną obroty czy może się przydławi ale nic się nie działo, odłączyłem też akumulator na jakiś czas no i to przyniosło połowiczny sukces,wolne obroty są czyli jedna usterka mniej,kroczek spełnia swoją funkcję, nawet zaczęła jak by lepiej jechać z dołu,lecz na wyższych obrotach coś ją dławi i nie bardzo się garnie do dynamicznej jazdy, zamierzam jeszcze wymienić czujnik temperatury i filtr paliwa, jak to nie pomoże, rozbieram kol ssący sprawdzam czyszcze uszczelniam i próba, jeśli dalej lipa to jadę na porządnego vaga