[A6 C4] [AEL FWD AVANT] Zmiana serwa i pompy hamulcowej
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
[A6 C4] [AEL FWD AVANT] Zmiana serwa i pompy hamulcowej
Przeczytałem na forum chyba wszystko ale niestety żadna odpowiedź mnie nie ustatysfakcjonowała na tyle aby być konkretną. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć z jakiego innego auta bez przeróbek (rurki hamulcowe to pikuś mam na myśli bez przeróbek w serwie itp) podejdzie zestaw serwo z pompą hamulcową aby te nasze słabe hamulce były bardziej jak żyleta chodzi o to że nasze są miękkie i powolne. W skodzie fabii 1.4 jak wcisnę hamulec to wylatuję przez szybę. Odrazu dodam, iż nie chcę zmieniać tarcz na 312 czy inne. Czytałem w kilku miejscach że po zmianie serwa i pompy czy samej pompy auto staje dęba ale nie znalazłem żadnych konkretów jakiej pompy czy serwa i pompy z jakiego auta i z jakim zakresem przeróbek.
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
jakimi modyfikacjami?GreenGreen pisze:Nie obawiam się - tylko P&p mógłbym zrobić szybko a z modyfikacjami to muszę odłożyć na potem
kupujesz komplet serwa z pompą i zbiorniczkiem(np a4 b7)
odkrecasz swoje,modyfikujesz trzpien z widelkami na odpowiednią długość
zakladasz i po klopocie
rurki ten sam gwint
lekko trzeba je podgiąć i tyle
odpowietrzasz i gotowe.
też mialem różne mysli zanim ten swap zrobilem,zresztą poczytaj link wyżej
ale jak zato teraz hamuje?!?!
bajka!!!
POWER MADE IN SPANKY
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
J.A.G pisze:Nie ma serwa i pompy P&P żeby lepiej działało niż ori serwo, tylko te z modyfikacją ale to przecież żadna straszna modyfikacja,
J.A.G, można oryginalne przerobić, a przerabia się bardzo nie wiele, i auto już całkiem inaczej reaguje na kopnięcie hamulca. ja u Siebie nieco zmniejszyłem siłę wspomagania bo na pedale hamulca nie było żadnego oporu jak silnik pracował, i przez to że siła wspomagania była tak duża pedał dochodził w pobliże podłogi., jak się już opór jakikolwiek pojawiał na pedale hamulca to ABS już się gotował na suchej nawierzchni.
a po nie wielkiej zmianie będzie pasowac servo z craftera.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,