[A6 C4] [AEL FWD AVANT] Zmiana serwa i pompy hamulcowej

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

[A6 C4] [AEL FWD AVANT] Zmiana serwa i pompy hamulcowej

Post autor: GreenGreen »

Przeczytałem na forum chyba wszystko ale niestety żadna odpowiedź mnie nie ustatysfakcjonowała na tyle aby być konkretną. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć z jakiego innego auta bez przeróbek (rurki hamulcowe to pikuś mam na myśli bez przeróbek w serwie itp) podejdzie zestaw serwo z pompą hamulcową aby te nasze słabe hamulce były bardziej jak żyleta :D chodzi o to że nasze są miękkie i powolne. W skodzie fabii 1.4 jak wcisnę hamulec to wylatuję przez szybę. Odrazu dodam, iż nie chcę zmieniać tarcz na 312 czy inne. Czytałem w kilku miejscach że po zmianie serwa i pompy czy samej pompy auto staje dęba ale nie znalazłem żadnych konkretów jakiej pompy czy serwa i pompy z jakiego auta i z jakim zakresem przeróbek.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

TEN temat odpowiada na każde twoje pytanie.
Nie przeczytałeś na forum wszystkiego :-P
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

Ten czytałem - ale miałem nadzieję na jakiś bardziej p&p zestaw. :) No cóż temat do usunięcia - dzięki
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nie ma serwa i pompy P&P żeby lepiej działało niż ori serwo, tylko te z modyfikacją ale to przecież żadna straszna modyfikacja, więc nie wiem czego ty się obawiasz...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

Nie obawiam się - tylko P&p mógłbym zrobić szybko a z modyfikacjami to muszę odłożyć na potem :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Zbieraj graty i motywację :mrgreen:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

GreenGreen pisze:Nie obawiam się - tylko P&p mógłbym zrobić szybko a z modyfikacjami to muszę odłożyć na potem :)
jakimi modyfikacjami?
kupujesz komplet serwa z pompą i zbiorniczkiem(np a4 b7)
odkrecasz swoje,modyfikujesz trzpien z widelkami na odpowiednią długość
zakladasz i po klopocie
rurki ten sam gwint
lekko trzeba je podgiąć i tyle
odpowietrzasz i gotowe.
też mialem różne mysli zanim ten swap zrobilem,zresztą poczytaj link wyżej
ale jak zato teraz hamuje?!?!
bajka!!!
POWER MADE IN SPANKY
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

A4 B7 jakieś konkretne silniki czy obojętne ?
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

J.A.G pisze:Nie ma serwa i pompy P&P żeby lepiej działało niż ori serwo, tylko te z modyfikacją ale to przecież żadna straszna modyfikacja,


J.A.G, można oryginalne przerobić, a przerabia się bardzo nie wiele, i auto już całkiem inaczej reaguje na kopnięcie hamulca. ja u Siebie nieco zmniejszyłem siłę wspomagania bo na pedale hamulca nie było żadnego oporu jak silnik pracował, i przez to że siła wspomagania była tak duża pedał dochodził w pobliże podłogi., jak się już opór jakikolwiek pojawiał na pedale hamulca to ABS już się gotował na suchej nawierzchni.
a po nie wielkiej zmianie będzie pasowac servo z craftera.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”