[ALL] Wyciek z maglownicy do wnętrza kabiny
-
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-09-18, 12:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: pomorze
[ALL] Wyciek z maglownicy do wnętrza kabiny
Witam. Przejrzałem forum dość skrupulatnie (w zasadzie robię to co wieczór, bo to znakomita lektura ) ale nie znalazłem podobnego przypadku. Chodzi o nieszczelność maglownicy przy simmeringu na sztycy kolumny kierowniczej. Powoduje to nieustanne kapanie oleju z układu wspomagania na wykładzinę. Na początku pomyślałem, że to tradycyjnie pompka sprzęgła ale pompka z przewodami sucha a od środka, w kabinie pełno syfu przy kolumnie. Czy ktoś z kolegów może już na to cierpiał? idzie to zrobić bez wyciągania magla?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tak to wygląda
Na tym wałku siedzi obudowa/głowiczka z simmeringiem na końcu, zapewne on puszcza.
Z tego co widziałem, nie da się go wydłubać na zewnątrz np od kabiny, trzeba wyjąć magiel, odkręcić głowiczkę z wałka rozdzielacza i wtedy zbić go do wewnątrz.
Jeśli z niego się leje to podejrzewam, że pierścienie teflonowe będą kwalifikować się do wymiany. Nie masz słabego, zacinającego się wsp kierownicy?
Na tym wałku siedzi obudowa/głowiczka z simmeringiem na końcu, zapewne on puszcza.
Z tego co widziałem, nie da się go wydłubać na zewnątrz np od kabiny, trzeba wyjąć magiel, odkręcić głowiczkę z wałka rozdzielacza i wtedy zbić go do wewnątrz.
Jeśli z niego się leje to podejrzewam, że pierścienie teflonowe będą kwalifikować się do wymiany. Nie masz słabego, zacinającego się wsp kierownicy?
Ostatnio zmieniony 2014-04-02, 22:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-07-17, 20:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Witam - mam podobny problem - jakieś 3 tygodnie temu wywaliło mi cały płyn od wspomagania do środka w jednej chwili - ze szwagrem doszliśmy , że to uszczeniacz na kolumnie kierownicy - a więc magiel na zewnątrz , uszczelniacz za 4,5 zł ze sklepu rolniczego , zalaliśmy płyn i wszystko było ok przez jakieś 300 km - i problem się powtórzył z tym , że teraz wyciekła zmusowana piana , tak jakby układ był zapowietrzony , ale odpowietrzaliśmy go kręcąc kierownica kilka razy przed i po założeniu kół. Teraz pytanie - czy to przez uszczelniacz ? czy to może coś poważniejszego ? Pompa wspomagania przejechała dodatkowo jakieś 120 km łącznie bez płynu , co teraz - czyszczenie przewodów, co z pompą ? Nadmienie, że maglownica była regenerowana ze 4 lata temu w specjalistycznym zakładzie pod Lublinem. Dzięki za każdą podpowiedź