[ ALL] Przełącznik długich
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
[ ALL] Przełącznik długich
Jakiś czas temu padło mi szybkie miganie długimi. W ciągu ostatniego tygodnia mam problem z długimi włączanymi na stałe. Manetka klika i wydaje się ok ale raz załączy raz nie.
Pytanie czy to mogą być tylko zaśniedziałe styki czy szukać nowej manetki? Dodatkowo czy można przełożyć sam moduł długich?
Pytanie czy to mogą być tylko zaśniedziałe styki czy szukać nowej manetki? Dodatkowo czy można przełożyć sam moduł długich?
Ostatnio zmieniony 2013-12-23, 00:28 przez trooky, łącznie zmieniany 1 raz.
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Czeka mnie czyszczenie styków świateł długich w Avancie i znalazłem zamiennik manetki z tempomatem, który rzekomo pasuje do C4. Postanowiłem odrazu dołożyć tempomat bo w tdi to kwestia tylko połączenia manetki z ecu
http://allegro.pl/przelacznik-kierunkow ... 30141.html
Czy ktoś miał z takimi styczność lub posiada wiedzę czy przełącznik na 100% pasuje do C4?
http://allegro.pl/przelacznik-kierunkow ... 30141.html
Czy ktoś miał z takimi styczność lub posiada wiedzę czy przełącznik na 100% pasuje do C4?
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
sama manetka tempo ma tylko roznice a6 a 100
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Butterbean, czyli różnica w wyglądzie manetki? więc podłącze bez problemu całe przełączniki z 100 do a6 i tempo po podłączeniu z ECU będzie śmigał?
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
manetka od a6c4 to manetka od a6c4 a manetka od setki to manetka od setki.roznia sie otworem na kolumne kierownicza.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- Mechanik
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SK
Panowie, wiem że odkopuje ale nie będe tworzył nowego tematu.
Ostatnio w mojej 100 też pojawił się problem braku "długich" raz działaja raz nie. Jak działają to jak załącze kierunkowskaz to gasną.
Zeby dostać się do przełącznika muszę sciągnąc kierownice i potem poczyscić stuki czy wyciągnąc cały przełącznik zespolony i dopiero wyczyscić?
Jak zdemontowa kieronice w 100 bez poduchu? Normalnie podważyc zaslepke i potem odkręcic kierownicę?
Ostatnio w mojej 100 też pojawił się problem braku "długich" raz działaja raz nie. Jak działają to jak załącze kierunkowskaz to gasną.
Zeby dostać się do przełącznika muszę sciągnąc kierownice i potem poczyscić stuki czy wyciągnąc cały przełącznik zespolony i dopiero wyczyscić?
Jak zdemontowa kieronice w 100 bez poduchu? Normalnie podważyc zaslepke i potem odkręcic kierownicę?
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Tak musisz cały zdemontować i do tego go rozebrać żeby przeczyścić.gti18 pisze:czy wyciągnąc cały przełącznik zespolony i dopiero wyczyscić?
gti18 pisze:Jak zdemontowa kieronice w 100 bez poduchu?
Ściągasz zaślepkę i tylko popuszczasz śrubę, wtedy szarpiesz kierownicą w swoją strone, jak zeskoczy to odkręcasz do końca i ściągasz.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- Rikimaru
- Mechanik
- Posty: 220
- Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
Cześć gti18, tu masz mój temat na temat braku świateł drogowych: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8747
Zdejmij kierownicę, odepnij wszystkie kostki zdejmij przełączniki i następnie rozbierz przełącznik od długich świateł, nic się nie bój tylko patrz jak to jest złożone aby potem nie mieć problemów ze złożeniem. Są tam w środku małe sprężynki nie zgub ich.
Za działanie świateł odpowiadają cienkie blaszki z wypustami i to te wypusty musisz potraktować delikatnie papierem ściernym a następnie kontakt spray i złożyć z powrotem.
Zdejmij kierownicę, odepnij wszystkie kostki zdejmij przełączniki i następnie rozbierz przełącznik od długich świateł, nic się nie bój tylko patrz jak to jest złożone aby potem nie mieć problemów ze złożeniem. Są tam w środku małe sprężynki nie zgub ich.
Za działanie świateł odpowiadają cienkie blaszki z wypustami i to te wypusty musisz potraktować delikatnie papierem ściernym a następnie kontakt spray i złożyć z powrotem.
Los się musi odmienić