[ ALL] Przełącznik długich

Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

[ ALL] Przełącznik długich

Post autor: trooky »

Jakiś czas temu padło mi szybkie miganie długimi. W ciągu ostatniego tygodnia mam problem z długimi włączanymi na stałe. Manetka klika i wydaje się ok ale raz załączy raz nie.
Pytanie czy to mogą być tylko zaśniedziałe styki czy szukać nowej manetki? Dodatkowo czy można przełożyć sam moduł długich?
Ostatnio zmieniony 2013-12-23, 00:28 przez trooky, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

To samo miałem w starej manetce bez tempomatu. Wyczyść styki i będzie hulać, ale też trzeba mieć trochę nerwów żeby to poskładać..
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Też miałem to samo po kupnie audicy... bo jakiś je$#@# francuz wsadził 100w żarówki na mijania.... czyszczenie styków papierem wodnym 2000 i nasmarowanie wszystkiego wazeliną techniczna pomogło i do dziś działa :ok:
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Tomku wybacz, już ciemno było i spać się chciało...

Ok dobra to jakoś po nowym roku to postaram się to sprawdzić... :ok:
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Czeka mnie czyszczenie styków świateł długich w Avancie i znalazłem zamiennik manetki z tempomatem, który rzekomo pasuje do C4. Postanowiłem odrazu dołożyć tempomat bo w tdi to kwestia tylko połączenia manetki z ecu ;-)

http://allegro.pl/przelacznik-kierunkow ... 30141.html

Czy ktoś miał z takimi styczność lub posiada wiedzę czy przełącznik na 100% pasuje do C4?
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

quattrdomasz, to jest manetka do C5 passata itd i ma zupełnie inna kostkę wszędzie o wygladzie nie wspomne...
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Kazikboy, ok, dzięki, a manetka z 100 C4 pasuje do A6 C4? sedan/ avant zapewne nie ma róźnic?
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

sama manetka tempo ma tylko roznice a6 a 100
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Butterbean, czyli różnica w wyglądzie manetki? więc podłącze bez problemu całe przełączniki z 100 do a6 i tempo po podłączeniu z ECU będzie śmigał?
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

manetka od a6c4 to manetka od a6c4 a manetka od setki to manetka od setki.roznia sie otworem na kolumne kierownicza.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Butterbean, ok, dzięki, teraz już czaję :mrgreen: :ok:
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

ja mam manetke od audi a4 b5 poliftową
zaznaczam ze manetka pasuje ale po zaadoptowaniu do pająka
nie calosc!!!
różni się tylko przełącznikami od tempomatu
w srodku w pająku identiko
przy okazji jak zakladałem czyszczenie stykow.
robota delikatna,łatwo coś ułamać
POWER MADE IN SPANKY
gti18
Mechanik
Mechanik
Posty: 124
Rejestracja: 2014-06-19, 18:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SK

Post autor: gti18 »

Panowie, wiem że odkopuje ale nie będe tworzył nowego tematu.
Ostatnio w mojej 100 też pojawił się problem braku "długich" raz działaja raz nie. Jak działają to jak załącze kierunkowskaz to gasną.
Zeby dostać się do przełącznika muszę sciągnąc kierownice i potem poczyscić stuki czy wyciągnąc cały przełącznik zespolony i dopiero wyczyscić?
Jak zdemontowa kieronice w 100 bez poduchu? Normalnie podważyc zaslepke i potem odkręcic kierownicę?
Awatar użytkownika
Tomas
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Głubczyce (opolskie)

Post autor: Tomas »

gti18 pisze:czy wyciągnąc cały przełącznik zespolony i dopiero wyczyscić?
Tak musisz cały zdemontować i do tego go rozebrać żeby przeczyścić.
gti18 pisze:Jak zdemontowa kieronice w 100 bez poduchu?

Ściągasz zaślepkę i tylko popuszczasz śrubę, wtedy szarpiesz kierownicą w swoją strone, jak zeskoczy to odkręcasz do końca i ściągasz.
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Awatar użytkownika
Rikimaru
Mechanik
Mechanik
Posty: 220
Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg

Post autor: Rikimaru »

Cześć gti18, tu masz mój temat na temat braku świateł drogowych: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8747

Zdejmij kierownicę, odepnij wszystkie kostki zdejmij przełączniki i następnie rozbierz przełącznik od długich świateł, nic się nie bój tylko patrz jak to jest złożone aby potem nie mieć problemów ze złożeniem. Są tam w środku małe sprężynki nie zgub ich.
Za działanie świateł odpowiadają cienkie blaszki z wypustami i to te wypusty musisz potraktować delikatnie papierem ściernym a następnie kontakt spray i złożyć z powrotem.
Los się musi odmienić
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”