[100-2.0 16V ACE] mechaniczny wtrysk
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
jak sonda nie działa to się zgadzam, że będzie głupiał na obrotach bo stanie z napięciem na 0,54V to ECU będzie dolewać cały czas paliwa przez co na nastawniku będzie cięgle w granicach 12mA i będzie za bogato ale nie daj sobie wkładać sondy uniwersalnej Boscha, mi NGK wytrzymuje średnio 4 lata i działa bardzo sprawnie z Boschem w ke-motroniku mam złe doświadczenia
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Za 150zł nie kupisz uniwersalnej Boscha, pisałem o tym w innym temacie, są to podróby... Minimum za uniwersalną to 200-220zł. Mam uniwersalną Boscha już ze 2 lata i nie ma problemu z jej działaniem. Dedykowana niewiele więcej bo jakieś 280-300 ale skoro działa dobrze, to 80zł na inne ciekawe rzeczy zostaje
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Ja zapłaciłem z montażem 300zł za Boscha, po dwóch dniach pojechałem żeby wyciągnęli i oddali kasę skoro gwarancja była, kupiłem NGK wymieniłem sam na najazdach i święty spokój, wbrew pozorom przy ke-jetech sonda musi działać szybko bo odwrotnie do tego jak oscyluje na niej napięcie, oscyluje prąd na nastawniku ciśnienie paliwa, w ke-motroniku 0-5mA, jak sonda jest szybka dobra da się wyregulować nawet 0-2,5mA, później się nieco rozjeżdża
Ostatnio zmieniony 2014-01-27, 20:08 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT