[100-2.0 16V ACE] mechaniczny wtrysk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

niema takiej papki :( dałem im pierburga 6,5bar i tez dziala ale okazało sie jeszcze ze sonda lambda jest walnieta dlatego wariowały obroty maja dac boshowska za 150zł :(mysle ze teraz bedzie ok tylko mysle :)
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

jak sonda nie działa to się zgadzam, że będzie głupiał na obrotach bo stanie z napięciem na 0,54V to ECU będzie dolewać cały czas paliwa przez co na nastawniku będzie cięgle w granicach 12mA i będzie za bogato ale nie daj sobie wkładać sondy uniwersalnej Boscha, mi NGK wytrzymuje średnio 4 lata i działa bardzo sprawnie z Boschem w ke-motroniku mam złe doświadczenia
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Za 150zł nie kupisz uniwersalnej Boscha, pisałem o tym w innym temacie, są to podróby... Minimum za uniwersalną to 200-220zł. Mam uniwersalną Boscha już ze 2 lata i nie ma problemu z jej działaniem. Dedykowana niewiele więcej bo jakieś 280-300 ale skoro działa dobrze, to 80zł na inne ciekawe rzeczy zostaje :]
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Ja zapłaciłem z montażem 300zł za Boscha, po dwóch dniach pojechałem żeby wyciągnęli i oddali kasę skoro gwarancja była, kupiłem NGK wymieniłem sam na najazdach i święty spokój, wbrew pozorom przy ke-jetech sonda musi działać szybko bo odwrotnie do tego jak oscyluje na niej napięcie, oscyluje prąd na nastawniku ciśnienie paliwa, w ke-motroniku 0-5mA, jak sonda jest szybka dobra da się wyregulować nawet 0-2,5mA, później się nieco rozjeżdża
Ostatnio zmieniony 2014-01-27, 20:08 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”