[A6-2.0 16V ACE] Głośny silnik po remoncie :(
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
[A6-2.0 16V ACE] Głośny silnik po remoncie :(
Witam ,
No to silnik na aucie , wymienione wszystkie uszczelki , panewki , wał po szlifie , łańcuch rozrządu , pierścienie tłokowe. No i po odpaleniu silnika usłyszałem mniej więcej taką pracę ...
Od 20 s się zaczyna
Ktoś może ma jakiś pomysł co jest nie tak ? Bo zgłupiałem. Odkręciłem świece i kręciłem na sucho i zero klekotu nic nie stuka ,a odpalam już na świecach wsadzonych i słyszę taki klekot dziwny od góry jakbym miał traktor ...
Rozrząd ustawiłem na znaki jak co , łańcuch rozrządu też koła patrzą na siebie ...
No to silnik na aucie , wymienione wszystkie uszczelki , panewki , wał po szlifie , łańcuch rozrządu , pierścienie tłokowe. No i po odpaleniu silnika usłyszałem mniej więcej taką pracę ...
Od 20 s się zaczyna
Ktoś może ma jakiś pomysł co jest nie tak ? Bo zgłupiałem. Odkręciłem świece i kręciłem na sucho i zero klekotu nic nie stuka ,a odpalam już na świecach wsadzonych i słyszę taki klekot dziwny od góry jakbym miał traktor ...
Rozrząd ustawiłem na znaki jak co , łańcuch rozrządu też koła patrzą na siebie ...
Ostatnio zmieniony 2013-12-31, 16:27 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-12-04, 18:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
musza sie napelnic u mnie jak odpalilem 2.2t to z 40 minut klekotaly i nastala cisza
Jest:
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
S4 C4 sedan 4.2 ABZ TT
200 C3 Biała perła 2.2t 10v 300+
90 B3 sedan 2.0 20v NM 160KM
Coupe 89 2.0 16v turbo FWD
100 C3 Quattro 2.0 RT+k26
Było:
80 GT b2 sedan 1.8 DZ
90 Coupe 2.3 NG 136 KM
S4 C4 sedan 2.2 20vt
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Zdjąłem kolektor , pokrywę zaworów i nie wiem dalej co może być przyczyną ... Rozrząd ustawiony na znaki , wałki wg tego co wyczytałem w necie też na znaki. Jedyna rzecz jaka mnie dziwi ,że znaki na wałkach rozrządu jak się ustawia dobrze to potem do rozrządu na zero trzeba przestawiać i się rozjeżdżają no ,ale może ten typ tak ma . Łańcuszek sztywny , ma jedynie trochę luzu na boki ( a jest nowy ). Nie wiem co dalej mogę tam zmienić by się dowiedzieć.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
odpisałem Ci PW, jak jest wszystko dobrze ustawione to się pięknie pokrywa, na 0 na zamachu to ja patrzę tylko jak przykręcam koło pasowe żeby mieć znak na kole dog góry i zero na zamachu a później strzałka na obudowie rozrządu i znak na kole pasowym i do góry znak na kole rozrządu i pokrywie rozrządu i jak tak ustawisz i masz wałki dobrze ustawione to kropki będą idealnie, wszystko się pięknie pokrywa,
Ostatnio zmieniony 2014-01-03, 19:59 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
No i znalazłem winnego... Winne było odwrotnie koło pasowe od rozrządu założone ... Najlepsze jest to ,że zakładałem tak jak było wcześniej i ktoś sobie ustawił rozrząd "na oko" ,a nie wg znaków poprzednio i zamontował je już odwrotnie niż powinno być. Skutki kilku min pracy na takim ustawieniu to pogięte zawory ssące i brak kompresji na ostatnim tloku.