[100-2.0 AAE] Problem z rozruchem na Pb po dluzszym postoju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
aaandreo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2013-09-20, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: krakow

[100-2.0 AAE] Problem z rozruchem na Pb po dluzszym postoju

Post autor: aaandreo »

Witam,co moze byc mianowicie mam problem z odpaleniem po dluzszym postoju "po nocy" auto odpala na benzynie,ale jakos niemrawo chodzi"tak jakby go zalewalo"--- tak jakby ssania nie bylo--- silnik dziwnie pracuje nie da sie go przegazowac na wieksze obroty....nastepnie gasie....krece krece znowu....zapala i znow to samo...przelanczam na gaz trzymam na obrotach i po chwili normalnie pracuje.....generalnie jest problem jak jest zimny....jak sie nagrzeje niema problemu z odpaleniem...czy to moze byc czujnik temperatury silnika??? bardzo prosze o pomoc ...pozdrawiam i czekam na wiadomosc....
andrzej
Awatar użytkownika
eikel
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2012-11-24, 10:33
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: eikel »

Może to być wina czujnika.
może to być wina lejących wtrysków Bp, lub jakiejkolwiek nieszczelności.
jeżeli masz LPG to mogą puszczać wtryski gazowe.
Największym problem dzisiejszych aut to jego poprzedni właściciel. Czyli jeżeli coś robisz, to rób to porządnie!
aaandreo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2013-09-20, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: krakow

Post autor: aaandreo »

eikel, witam dziekuje za odpowiedz ....dodam ze silnik jest na gazniku ...tzn ze chyba mechaniczny wtrysk... gdzie sie ten czujnik temperatury znajduje?? na lpg niema zadnego problemu...po przelaczeniu na lpg ten problem ustepuje...
andrzej
Awatar użytkownika
eikel
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2012-11-24, 10:33
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: eikel »

aaandreo pisze:na gazniku
nie gaźnik lecz monomotronic
czujnik temp. wody (nie pamiętam dokładnie) ale powinien być na bloku przy króćcu układu chłodzenia.
czujnik temp. zasysanego powietrza jest wbudowany w wtryskiwaczu.
diagnoza k-linia jak najbardziej możliwa (obd1) może coś podpowie.

sprawdził bym dokładnie czy nie przepuszcza LPG do (filtra, kolektora).
Ostatnio zmieniony 2013-09-23, 16:17 przez eikel, łącznie zmieniany 1 raz.
Największym problem dzisiejszych aut to jego poprzedni właściciel. Czyli jeżeli coś robisz, to rób to porządnie!
aaandreo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2013-09-20, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: krakow

Post autor: aaandreo »

witam,teraz to juz niewiem co to...problem nawet jest teraz na cieplym,silniku na gazie zero problemow....na przytrzymanym ssaniu auto dpala od kopa....chyba niedziala ten regulator ze sprezynka co popycha to ssanie...na cieplym tez go dlawi...dzis rozpiolem puche z filtrem powietrza i pali na cieplym,,,pomocy >....
andrzej
aaandreo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2013-09-20, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: krakow

Post autor: aaandreo »

witam poraz kolejny,auto odpala na zimnym silniku...na benzynie od strzala bez gazu,ale silnik pyrcy,telepie ma niskie obroty,tak jakby zaplon byl zly,po 2 minutach mozna go stopniowo przegazowac i wkreca sie na obroty,ale jesli robie to odrazu po zapaleniu to go dlawi i zalewa,po paru minutach przegazowywuje na gaz i pieknie chodzi...ale ma male obroty na gazie i trzeba go chwile przytrzymac na gazie...jak sie troszke zagrzeje wszystko sie normuje....co to moze byc??prosze o rade...
andrzej
Awatar użytkownika
kari555
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2013-01-26, 21:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubin k. legnicy

Post autor: kari555 »

sprawdź podstawę wtrysku czy nie jest peknieta ( taka guma pomiędzy wtryskiem a kolektorem)
Ostatnio zmieniony 2013-11-03, 16:52 przez kari555, łącznie zmieniany 1 raz.
aaandreo
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2013-09-20, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: krakow

Post autor: aaandreo »

Witam,juz trace nadzieje na naprawe,awiec tak wyjalem caly gaznik,okazalo sie ze krokowiec padniety....zatarty nie dziala wogole.,'chyba niedzialal juz dlugo'mniejsza z tym ...problem jest taki...odpala na benzynie to kuleje...tak jakby nie palil na wszystkie ...ledwo chodzi....dotyczy to zimniego silnika..po nagrzaniu zaczyna sie normowac....dotyczy to zarowno gazu i pb...po zagrzaniu wszystko ok...trzyma obroty nie faluje..mimo ze krokowiec nie dziala...ale co zrobic zeby na zimnym odpalal i ladnie chodzil??? czy to wtryskiwacz uwalony czy regulator wtrysku???patrzylem na regulator wtrysku to membrana sztywna jak niewiem ...teraz niewiem gdzie szukac przyczyny skoro jak sie zagrzeje to pracuje normalnie???czy wymienic caly monowtrysk/?dodam ze na zimnym pali jak bez ssania....jesli to wtryskiwacz lub regulator wtrysku...to z jakiego auta podchodzi taki monowtrysk? pomocy...podstawa wtrysku 'ta guma nie jest pierwszej jakosci....pomocy doradzcie cos.... dodam jeszcze ..,.niewiem czy to ma cos wspolnego w temacie ale tlucze mi sie przekaznik "klepie' ten na slupku w nogach pazazera...wyjalem go wyczyscilem i przestal....klepac...niewiem czy to cos ma wspolnego z tematem...
Ostatnio zmieniony 2013-12-27, 10:46 przez aaandreo, łącznie zmieniany 1 raz.
andrzej
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Jeżeli to przekaźnik pompy paliwa lub od gazu,a takie objawy są identyczne to podmień na inny każdy gazownik ogarnie to za pare dyszek.Prawdopodobnie odcina ci paliwo.Od alamu z odcieciem paliwa też tak sie dzieje.Przekaźnik się wypala i pompa nie podaje tyle paliwa co trzeba.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”