[A6-2.5TDI AEL] Nieszczelny zawór WG

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Tedi
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Tedi »

kąt wtrysku ustawiony tak na 65 czy możliwe że ten zaworek N108 w pompie jest zasyfiony? po czyszczeniu nastawnika dalej falują obroty troszkę mniej ale ponoć głowiczka może być do wymiany. Właśnie wydaje mi się że powinna wstawać tak od 1900 rpm. może n75 wadliwy? albo rura IC - kolektor jest zrobiony tak że jest taka mufa , wąż jest przecięty i nałożony na rurę 60 i zaciśnięty opaskami a następnie przy samym kolektorze z racji że jest taki ponaciągany (nie wyprofilowany) się troszkę zwęża
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

witam.
temat stary ale....
postanowilem zlogowac grupe 11
oto ona
http://vaglog.pl/log_220658.html
czy turbawka czasem za pozno nie wstaje?
hula ok,spalanie w normie,
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

arwam pisze:GTR34, warto jeszcze sprawdzić czy WG siędomyka, najlepiej jak masz złożoną muszlę z WG dmuchnąć kompresorem ( ciśnienie do 2.0bara nie większe!!!! grozi reozerwaniem mebrany) w momencie dmuchnięcia w króciec który normlanie jest podpięty do zimnej muszli turbiny, powinno być słychać stuknięcie, tak samo w momencie wypuszczenia powietrza.
Ogrzeję tę padlinę :mrgreen:

Dzisiaj dmuchałem w gruszkę i przy 1,2 bara nie było wyraźnego stuknięcia tylko takie "puff" z górnej części gruszki - jakby membrana przestawiając się wypchnęła powietrze przez otworki w górnej pokrywie.
Wygląda na to że membrana działa, ale czy zawór jest sprawny?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”