[100-2.0 AAD/ABK] PB/LPG

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mat92
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2013-06-29, 19:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rumia.Gdynia

[100-2.0 AAD/ABK] PB/LPG

Post autor: mat92 »

Witam.

Mam pewien problem w moim samochodzie. Otóż zużyły się gumki na zaworach i przez pali mi olej. I jestem zmuszony je wymienić. Tylko mam pytanie czy da się to zrobić nie zdejmując głowicy.

Proszę postarać się pisać poprawniej! C.
Ostatnio zmieniony 2013-06-29, 23:18 przez mat92, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

niektórzy mówią że pompują chyba nawet 8 atmosfer albo i lepiej do cylindra aby zawór nie spadł i niby się da ale nigdy tego na oczy nie widziałem i jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
eikel
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2012-11-24, 10:33
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: eikel »

jest to jak najbardziej do zrobienia. Niekiedy idzie trudno ale i na to jest rozwiązanie w postaci blokady przez otwór od świecy.
Największym problem dzisiejszych aut to jego poprzedni właściciel. Czyli jeżeli coś robisz, to rób to porządnie!
Awatar użytkownika
lucas3512
Mechanik
Mechanik
Posty: 141
Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: lucas3512 »

Jak miałem kiedyś S6 2.2T, to też zmieniałem uszczelniacze na zaworach bez ściągania głowicy. Ważne by ustawić tłok w pozycji dolnej, bo jak podasz ciśnienie, to żeby Cię samochód nie rozjechał :mrgreen:
Proste jak budowa cepa...

Możesz też spróbować ustawić tłok w górnym położeniu i może zawór zaprze się o tłok, jak silnik kolizyjny...
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo ;)
mat92
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2013-06-29, 19:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rumia.Gdynia

Post autor: mat92 »

Dzieki Chłopaki za wskazowki bede próbował :-)
adi71090
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-26, 22:09
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków Trybunalski

Post autor: adi71090 »

Co ci szkodzi ściągnąć głowice? Będzie ci znacznie łatwiej? :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”