Witam.
Mam pewien problem w moim samochodzie. Otóż zużyły się gumki na zaworach i przez pali mi olej. I jestem zmuszony je wymienić. Tylko mam pytanie czy da się to zrobić nie zdejmując głowicy.
Proszę postarać się pisać poprawniej! C.
[100-2.0 AAD/ABK] PB/LPG
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
niektórzy mówią że pompują chyba nawet 8 atmosfer albo i lepiej do cylindra aby zawór nie spadł i niby się da ale nigdy tego na oczy nie widziałem i jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- lucas3512
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2012-01-22, 12:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
Jak miałem kiedyś S6 2.2T, to też zmieniałem uszczelniacze na zaworach bez ściągania głowicy. Ważne by ustawić tłok w pozycji dolnej, bo jak podasz ciśnienie, to żeby Cię samochód nie rozjechał
Proste jak budowa cepa...
Możesz też spróbować ustawić tłok w górnym położeniu i może zawór zaprze się o tłok, jak silnik kolizyjny...
Proste jak budowa cepa...
Możesz też spróbować ustawić tłok w górnym położeniu i może zawór zaprze się o tłok, jak silnik kolizyjny...
Jeśli masz pięć cylindrów, nie potrzebujesz stereo