[ALL ] [All] Budowa gwintu do C4
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
- sprężyny u Matiego są za 200 zł na przód ale wymagają ingerencji
- rura + pierścienie na przód można dorobić za ok 100-200 zł
- rura + pierścienie na tył można dorobić za ok 100-150 zł
- sprężyny na tył sportowe MTS ok 200-400 zł
Najdroższe są sprężyny na tył bo na allegro ok 300-400 zł
Niestety po obnizeniu auta śmiem twierdzić, że trzeba zmieniac amory przód na sportowe ( krótszy skok ) obecnie jest trochę nie komfortowo
- rura + pierścienie na przód można dorobić za ok 100-200 zł
- rura + pierścienie na tył można dorobić za ok 100-150 zł
- sprężyny na tył sportowe MTS ok 200-400 zł
Najdroższe są sprężyny na tył bo na allegro ok 300-400 zł
Niestety po obnizeniu auta śmiem twierdzić, że trzeba zmieniac amory przód na sportowe ( krótszy skok ) obecnie jest trochę nie komfortowo
regulamin
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Niestety...sprężyny muszą być twardsze...jest za miękko
ktoś ma jakies propozycje?
nie pozostaje nic innego
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 49829.html
ktoś ma jakies propozycje?
nie pozostaje nic innego
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 49829.html
Ostatnio zmieniony 2013-05-04, 17:18 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jak widzisz zestaw mapeta tez ma wady.
nie dostajesz kompletnego golenia z przodu jak w przypadku kw.
dostajesz nakretki z nacietym gwintem.
w ub tygodniu widzialem sprezyny stozkowe u siebie na szrocie sprawdze od czego i ile krzycza za to.
twierdzisz ze springi za miekkie i ujnia z tego a w podpis walisz oferte sprzedazy tego zlomu.cos nie tak chyba co?
nie dostajesz kompletnego golenia z przodu jak w przypadku kw.
dostajesz nakretki z nacietym gwintem.
w ub tygodniu widzialem sprezyny stozkowe u siebie na szrocie sprawdze od czego i ile krzycza za to.
twierdzisz ze springi za miekkie i ujnia z tego a w podpis walisz oferte sprzedazy tego zlomu.cos nie tak chyba co?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Gwint jako taki bardzo dobrze się spisuje i spełnia moje oczekiwania w 100% więc mogę go zrobić i odsprzedać...o sprężynach informuję telefonicznie i tutaj żeby nie było oskarżeń o oszustwo...być może ktoś ma sprężyny odpowiednie a brakuje mu tylko gwintu...
Kto mógł przypuszczać, że sprężyna będzie ciut za miękka...
Jestem w trakcie poszukiwań innej sprężyny...
Mam nadzieje, że temat komukolwiek pomoże jeśli uznajesz go za zbędny i niepotrzebny śmiało można usuwać...
Kto mógł przypuszczać, że sprężyna będzie ciut za miękka...
Jestem w trakcie poszukiwań innej sprężyny...
Mam nadzieje, że temat komukolwiek pomoże jeśli uznajesz go za zbędny i niepotrzebny śmiało można usuwać...
Ostatnio zmieniony 2013-05-04, 19:42 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
niczego nie bede usuwal.temat jako taki przydatny i daje jedna nauke..wszystko musi byc obliczone wyprobowane i pewne.
pozostaje kwestia sprezyn.
[ Dodano: 2013-05-04, 21:21 ]
spojrz na zestaw mapeta.
w przodzie jest nakretka amora nagwintowana i sprezyna i to jest caly gwint wg ta technik jesli chodzi o przod.
dowiedziec sie zdobyc sprezyny a nakretki to pikus.
pozostaje kwestia sprezyn.
[ Dodano: 2013-05-04, 21:21 ]
spojrz na zestaw mapeta.
w przodzie jest nakretka amora nagwintowana i sprezyna i to jest caly gwint wg ta technik jesli chodzi o przod.
dowiedziec sie zdobyc sprezyny a nakretki to pikus.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Butterbean, rozmawiałem z fachowcami i dowiedziałem się, ze to wina seryjnych amortyzatorów...
jutro zamawiam sportowe i mam nadzieje pozbędę się efektu bujania...
PS. mam cały czas kontakt telefoniczny z dysrybutorem zawieszeń tatechnixa
jutro zamawiam sportowe i mam nadzieje pozbędę się efektu bujania...
PS. mam cały czas kontakt telefoniczny z dysrybutorem zawieszeń tatechnixa
Ostatnio zmieniony 2013-05-05, 09:53 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Dawid2542, tak brakuje...musiałem sie pozbyć bo za długa sprężyna była...
Po zastosowaniu sportowych mam nadzieję na poprawę...przód jako taki będzie gotowy...
Zakupiłem niby -40mm zobaczymy co z tego będzie
tył chcę zrobić na ori spężynach
Tu jest gotowy wzór do gwintu...nie podawałem w mm bo to kwestia doboru sprężyny
Po zastosowaniu sportowych mam nadzieję na poprawę...przód jako taki będzie gotowy...
Zakupiłem niby -40mm zobaczymy co z tego będzie
tył chcę zrobić na ori spężynach
Tu jest gotowy wzór do gwintu...nie podawałem w mm bo to kwestia doboru sprężyny
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 15:48 przez ratmasta, łącznie zmieniany 5 razy.
regulamin
- Ruski
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalisz
Ja już znalazłem lepszy patent na gwint z tyłu ale to jak bede w PL za tydzień to pokaże oryginalny gwint TA z ocynku przespawane tylko jedno ucho i smiga aż trzeszczy do tego jeszcze ta sama wysokość i szerokość co nasz ori z tyłu i fajniejsze jest to ze TA ma grubsze tłoczysko przez co jest twardszy i do tego sprężyna helper wszystko tak jak w oryginale TA jak bede w domu zrobie zdjęcia i pokaże taki gwint TA można już kupić za 400zł z sprężynami mowa tylko o samym tyle pozdrawiam
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin