[Q] problem przy hamowaniu prawy tyl
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-05-30, 00:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WWL
[Q] problem przy hamowaniu prawy tyl
Witam,
to znowu ja
pojawil sie problem przy hamowaniu, ale tylko powyzej 40-50km/h.
Hamujac calym samochodem telepie i ewidentnie to wychodzi z prawego tylu.
Tarcze klocki nowe, wszystko poczyszczone itp. Nie mam kiedy podjechac na warsztat i licze na was
przy przyspieszaniu czy skrecaniu wszystko ok takze naped wykluczam...
ktoras tuleja w wachaczu? cos z macpersonem ? dzwieku tez zadnego nie wydaje tylko jakby samochod w turbulencje wpadal
to znowu ja
pojawil sie problem przy hamowaniu, ale tylko powyzej 40-50km/h.
Hamujac calym samochodem telepie i ewidentnie to wychodzi z prawego tylu.
Tarcze klocki nowe, wszystko poczyszczone itp. Nie mam kiedy podjechac na warsztat i licze na was
przy przyspieszaniu czy skrecaniu wszystko ok takze naped wykluczam...
ktoras tuleja w wachaczu? cos z macpersonem ? dzwieku tez zadnego nie wydaje tylko jakby samochod w turbulencje wpadal
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Każdy tak twierdzi a potem wychodzi, że tarcze wypaczone i brudne piasty. Jedyne co by zostawało, to krzywa piasta albo z pozoru prosta ale rozhartowana miejscowo tarcza. Zaciski masz ciasne czy rozklekotane na prowadnicach?edsoN pisze:Tarcze klocki nowe, wszystko poczyszczone itp.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-05-30, 00:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WWL
ciasne, tam sie wszystko dobrze trzyma.
chyba namierzylem problem bo udalo sie wczesniej z roboty wrocic i pojechalem na stacje diagnostyczna, okazalo sie ze: lewy amor 24% a prawy 18% Czyli nie zywe...
tuleje wszystkie cale takze nie zostaje nic jak wymiana amorow
dam znac po wymianie (moze uda sie w tym tyg.) czy to byla ich wina czy jeszcze cos
bedzie dla potomnych
chyba namierzylem problem bo udalo sie wczesniej z roboty wrocic i pojechalem na stacje diagnostyczna, okazalo sie ze: lewy amor 24% a prawy 18% Czyli nie zywe...
tuleje wszystkie cale takze nie zostaje nic jak wymiana amorow
dam znac po wymianie (moze uda sie w tym tyg.) czy to byla ich wina czy jeszcze cos
bedzie dla potomnych
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
edsoN, miałem podobny problem. Wymiana sworzni przednich wahaczy (znaczy się całe wahacze). O połowę mniejsze drgania. "Telepanie" ustało po zmianie kół na letnie - powód bicie opony (po prostu pojawił się guzek na oponie). Tak jak napisał mati_A6, sprawdź zużycie wszystkich opon, czy jest mniej/więcej takie samo. Później przy hamowaniu ściągało mnie w jedną stronę - powód - stojącą prowadnica hamulca tylnego. Nie zaszkodzi wjechać na szarpaki i sprawdzić dobrze przód.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
edsoN, to może być powód. Postaraj się założyć 4 takie same najlepiej komplet 4 opon z takim samym zużyciem lub dobrać coś w miarę równego. U mnie trzepało przy hamowaniu silnikiem, przy hamowaniu hamulcem, podczas przyspieszania, jazdy ze stałą prędkością, buczało, huczało i inne dziwności. Założyłem letnie i jak ręką odjął. W quattro nawet różne ciśnienie w oponach będzie mieć znaczenie.