[100-2.0 16V ACE] Problem z chłodzeniem silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[100-2.0 16V ACE] Problem z chłodzeniem silnika

Post autor: jacek2121 »

Witam. Problemów z samochodem ciąg dlaszy. Tym razem z chłodzeniem silnika. Przy okazji remontu głowicy Został zmieniony termostat. Wyszystko było ok dopuki było chłodno teraz gdy zrobiło się cieplej temperatura silnika wzrasta do prawie 100 C (nie doszło do100 było troszkę przed kreską oznaczającą 100C) Gdy dojechałem do pracy zajrzałem pod maskę w tym czasie było przed 100 wentylatory nie chodziły co może być nie tak?? Pozdrawiam
senator89
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2013-04-15, 21:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: olsztyn

Post autor: senator89 »

Witam ,ja w aad mam caly czas 98 od kad kupilem i to jest prawidlowa temperatura,jest to uklad cisnieniowy zamkniety z tego co mi wiadomo i potrafi pracowac na o wiele wiekszych temperaturach przy obciazeniach stad wyskalowanie do 120,jezeli ogrzewanie dziala i cala reszta cie nie niepokoi to nie widac powodow do obaw moim zdaniem,ale moze niech ktos inny sie wypowie.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jacek2121, sprawdz czujnik w chlodnicy.nie przegrzewaj gruza bo gwarancje na robote diabli wezma.jedz do mechanika.zlozyl to powinien ja zagrzac odpowietrzyc i sprawdzic czy sie wiatraki wlaczaja.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

kiedyś w ACE padł mi ten czujnij w chłodnicy to wentylatory pracowały bez przerwy, jest jeszcze ten czujnik przy głowicy, który odpowiada za pracę wentylatorów po wyłączeniu silnika, pytanie czy zegar na desce dobrze pokazuje? masz klimatronik to sprawdź 51 kanał co tam pokazuje
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

Mam klimatronic a jak się to sprawdza? Czy jaki 51 kanał, ja raczej zielony w tych tematach jestem..

[ Dodano: 2013-04-22, 06:28 ]
Witam ponownie :-) dziś jadąc do pracy Wlaczylem ten kanał 51 odczyt z zegarów i na tym kanale jest porównywalny. Jadąc trasa wskazówka była minimalnie przed kreska oznaczajaca 90c na wyświetlaczu klimy pokazywało 92-93 stopnie. Do jechałem do pracy temp wzrosła na wyświetlaczu pokazywało 99 wskoczylo na 100 podnioslem maskę wentylatory chodziły temp spadła na wysw do 99 już się wyłączyły.. Dodam, że na zegarze wskazówka była wtedy pomiędzy kreska oznaczajaca 90 i 100c.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

z patrzyłeś jaka temp pracy była napisana na termostacie?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
jacek2121
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-10-29, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Radom
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: jacek2121 »

Nie ale jadąc normalnie prosta droga zegar wskazuje 90...Tylko podczas jazdy po mieście temp wzrasta... Troszkę martwi mnie to bo dopiero co głowica była robiona a już problemy z temp. A co bd jak zaczną się upały po 30-40 w słońcu ... Żeby znów nie wywalilo uszczelki.. A jeśli chodzi o termostat to działa raczej prawidłowo dolny przewód od chłodnicy ciepły.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”