[AAT] Zmiana tarcz na wentylowane 312 mm
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
[AAT] Zmiana tarcz na wentylowane 312 mm
Cześć wszystkim, jako że jest lato rozpocząłem przygotowania do modzenia.
Na pierwszy ogień poszły heble. I juz na wstępnie mam kilka pytań.
1. Wyczyściłem i pomalowałem juz jarzma ale problem jest z zaciskami. Czy mogę wyjąć wszystkie gumki?
Znalazłem taką reperaturkę tylko czy ona będzie pasować.
http://allegro.pl/reperaturka-zacisku-t ... 23607.html
Tłoczek tez jest troszkę podrdzewiały ale gumki są raczej w dobrej kondycji. Choć jak będę czyścił druciakiem mogę je poharatać. Dlatego też wolałbym je wyciągać. Tylko czy się da?....
2. Teraz sprawa mocowania całości. Dostałem paczkę z samymi zaciskami i jarzmami. Żadnych śrub nie dostałem i wole się upewnić niż rozebrać i nie złożyć. Jest możliwość wykorzystania śrub z zestawu który aktualnie siedzi u mnie w samochodzie?
Chodzi mi o te śruby?
oraz te co łączą jarzma z zaciskiem.
Za wszelkie odpowiedzi dziękuje.
Na pierwszy ogień poszły heble. I juz na wstępnie mam kilka pytań.
1. Wyczyściłem i pomalowałem juz jarzma ale problem jest z zaciskami. Czy mogę wyjąć wszystkie gumki?
Znalazłem taką reperaturkę tylko czy ona będzie pasować.
http://allegro.pl/reperaturka-zacisku-t ... 23607.html
Tłoczek tez jest troszkę podrdzewiały ale gumki są raczej w dobrej kondycji. Choć jak będę czyścił druciakiem mogę je poharatać. Dlatego też wolałbym je wyciągać. Tylko czy się da?....
2. Teraz sprawa mocowania całości. Dostałem paczkę z samymi zaciskami i jarzmami. Żadnych śrub nie dostałem i wole się upewnić niż rozebrać i nie złożyć. Jest możliwość wykorzystania śrub z zestawu który aktualnie siedzi u mnie w samochodzie?
Chodzi mi o te śruby?
oraz te co łączą jarzma z zaciskiem.
Za wszelkie odpowiedzi dziękuje.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
12.8, 12,9, 14.8, 14,9 "głowicowe" szpile mają 12.9, .GTR34 pisze: tylko muszą mieć twardość 10.9 czyli najwyższą jak dobrze pamiętam
Jarzmo też do miękkich materiałów nie należy. Generalnie śruby w układzie hamulcowym odnawia się, ELSA tak mówi, ETKA potwierdza a ja grzecznie przytakuje
Andrzej, jak w sklepie z art. metalowymi nie znajdziesz to pozostaje ASmet. Nie znajdziesz u siebie to prześlij wymiary śrub, się pomyśli.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kontre dawałes czy tylko na gwincie w zwrotnicy siedzi??kk84 pisze:Tak, u siebieGTR34 pisze:widziałeś kiedyś jarzmo przykręcone śrubą o twardości 14.9 ?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2013-02-26, 19:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Górki Wielkie
Tez się zabrałem za hamulce tyle, że z tyłu i przy okazji wyszła dodatkowa rzecz, czyli przegniłe tylne osłony tarcz hamulcowych. Dostępne tylko w serwisie. Koszt ok 120zł/szt. Postanowiłem, więc je narysować i wyciąć wodą z nierdzewki. Jutro odbieram, więc zrobię zdjęcia. Oczywiście fabrycznych przetłoczeń nie będzie, ale myślę, że jakoś w rękach to uformuje
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
a jak z klockami hamulcowymi?? musza być pod tarcze 312 a czy w zacisk nasz seryjny wejda takie klocki???
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
GTR34,
hmmm powiedz mi bo jakos nie moge sobie tego wyobrazic.... skoro jest wieksza tarcza to i miejsce styku tarcza-klocek tez jest wieksza czyli klocek powienien byc szerszy?
czy zle mysle.... ?
hmmm powiedz mi bo jakos nie moge sobie tego wyobrazic.... skoro jest wieksza tarcza to i miejsce styku tarcza-klocek tez jest wieksza czyli klocek powienien byc szerszy?
czy zle mysle.... ?
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443