[100 C4] 2.8 AAH - Brak iskry
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Skoro masz sekwencje to warto podpiąć kabel i zobaczyć czy widzi czasy wtrysków... Uczepiłeś się iskry a nie wiesz czy nie ma dodatkowo też paliwa. A to świadczyłoby o dwóch czujnikach które dają sygnał obrotowy silnika. Teraz nie pamiętam jakie oznaczenia ale chyba jeden to g4. J.A.G chyba w którymś temacie o tym pisał. Bo te sprawy mogą być ze sobą połączone i może łatwiej wyłonisz winowajce całego zamieszania. Skoro wywoływali iskrę to cewki i działają. Więc szukać trzeba od cewek do kompa sygnału, ewentualnie czemu komp go nie podaje. Można sprawdzić z których 3 pinów z kompa wychodzą sygnały i od razu przy kompie podać na chwilę masę. Tak sprawdzisz czy jest ciągłość przewodów i czy wzmacniacz sygnału działa. Jeśli tak to szukasz przyczyny braku sygnałów z kompa a jeśli nie to szukasz w kablach przerwy bądź uszkodzeń elementów
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l,czujniki dzialaja.bral ode mnie z dzialajacego jezdzacego auta
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Wiem czytałem o tym... Ale przecież czujniki mogą być ok a skoro instalacja się paliła to mogło przewody uwalić źle mówię I akurat mojej wiary w twoje graty sprawdzać nie musisz bo wiesz że zawsze Ci słodzę A co do sprawy to albo kabloteka albo jakieś zabezpieczenie. No i najważniejsze sprawdzić czego brakuje czy tylko iskry czy czegoś jeszcze. Ja bym najpierw sprawdził przy każdym czujniku we wtyczce czy jest masa i plus bo czujniki są ok a może po prostu zasilania na nich nie ma A już różne rzeczy widziałem jak pseudo elektronicy zabezpieczali samochody...
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-03-19, 15:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tomaszów Maz.
Sprawdzałem przepustowość kabli wychodzących z kompa do wzmacniacza. To z kompa wychodzą sygnały do wzmacniacza o wartości około 0,2V (jeszcze jutro sprawdzę jakie dokładnie). Sprawdzałem z czujnika położenia wałka rozrządu: 1 (12,5 na włączonym zapłonie i 8,20 gdy kręcę rozrusznikiem), 2 (0,01 i 5,20), 3 - masa (0,02 i 0,20 - czy to normalne?).
Sprawdzałem też czy dochodzi napięcie do kompa - dochodzi.
Paliwo raczej jest ..leje jeden wtrysk. A sekwencja jest lekko rozkręcona żeby było jak dojść do różnych zakamarków - mechanik porozkręcał.
Czujniki położenia wału i prędkości obrotowej (?) były podmieniane ..mam je od Butterbean'a.
Tak ..cewki działają, a kable mają przepustowość ..dziewięciu mechaników już to sprawdzało. Jednak myślę, że to będzie jakaś pierdółka, o której nikt nie pomyślał nawet. Muszę popatrzeć za immo ..czy jest. Stawiam na jakieś odcięcie ..mimo, że wszyscy twierdzą, że go nie ma.
Mam nadzieję, że jutro będę miał na tyle dużo samozaparcia, że sprawdzę to wszystko
Sprawdzałem też czy dochodzi napięcie do kompa - dochodzi.
Paliwo raczej jest ..leje jeden wtrysk. A sekwencja jest lekko rozkręcona żeby było jak dojść do różnych zakamarków - mechanik porozkręcał.
Czujniki położenia wału i prędkości obrotowej (?) były podmieniane ..mam je od Butterbean'a.
Tak ..cewki działają, a kable mają przepustowość ..dziewięciu mechaników już to sprawdzało. Jednak myślę, że to będzie jakaś pierdółka, o której nikt nie pomyślał nawet. Muszę popatrzeć za immo ..czy jest. Stawiam na jakieś odcięcie ..mimo, że wszyscy twierdzą, że go nie ma.
Mam nadzieję, że jutro będę miał na tyle dużo samozaparcia, że sprawdzę to wszystko
Szukam magika lub wróżki do ogarnięcia C4 AAH - brak iskry.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Śmiesznie to zabrzmi - czy Olej zmieniał akumulator?
Jeśli aku był kilka razy ostro rozładowany i ma już kilka lat, to może ma padniętą celę, może mieć kopa by jakoś kręcić ale napięcie tak mu spada poniżej 10V, że nie załączy się ECU i nie poda sygnału do iskry.
Jeśli aku był kilka razy ostro rozładowany i ma już kilka lat, to może ma padniętą celę, może mieć kopa by jakoś kręcić ale napięcie tak mu spada poniżej 10V, że nie załączy się ECU i nie poda sygnału do iskry.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Olej, bezpieczniki w ecu?w tej skrynce kompa w nogach pasazera?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-03-19, 15:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tomaszów Maz.
Jeśli chodzi o aku to historia zaczęła się u teściów (pierwszy post). Rozładował się. Naładowałem i jakoś działał. Gdy drugi raz padł to wziąłem ze Sierry (mniejszy - miał rok czasu) i kręcił jak szalony. Działał. Do momentu wymiany rozrusznika ..mógł się lekko rozładować ..może nawet bardziej (zworą w klapie). Ale jak trafił do trzeciego mechanika to następnego dnia było już po nim. Teraz mam pożyczony od kolegi. Może i nie jest najmocniejszy ..ale kręci. Zaczynam się zastanawiać czy to może wina aku..?
A to co jest w nogach pasażera to mam wszystko na wierzchu. Sprawdzę też bezpieczniki, które tam są.
Ale z tym aku to mam klina.
A to co jest w nogach pasażera to mam wszystko na wierzchu. Sprawdzę też bezpieczniki, które tam są.
Ale z tym aku to mam klina.
Szukam magika lub wróżki do ogarnięcia C4 AAH - brak iskry.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l, wez 4 pak i jedz uruchom chlopakowi to auto i narób wstydu tym 9 mechanikom...
Ostatnio zmieniony 2013-03-20, 21:52 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Prosty test, podepnij miernik pod maską do biegunów albo przy ECU, kręć rozrusznikiem i napisz do ilu max spada napięcie przy kręceniu do max 5s.
Drugi też prosty, znajdź kogoś ze 100% sprawnym aku i podmień. Testy można krzyżować
Drugi też prosty, znajdź kogoś ze 100% sprawnym aku i podmień. Testy można krzyżować
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13