Jest co ciągnąć!Ostatnio jeździłem 2,0 115km ośką i zimą spalanie gazu nie spadało poniżej 17l w trasie 12l obecnie kupiłem 2,0 140km quattro spalanie odpowiednio miasto 19l trasa 13,5l zaznaczam przy spokojnej jeździe.wcześniej miałem c3 quattro avant zdajsie 3b 220km nigdy nie paliła poniżej 15l w trasie,średnia zawsze wychodziła 18l.Proszę nie piszcie bzdur!!!J.A.G pisze:Ja bym uważał temat za zamknięty... Nie ma co tu dalej ciągnąć, spanie masz ok.
[100-2.0 16V ACE] Spalanie Lpg w 2.0 16v Avant ośka
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-17, 16:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
- baaartez
- C4 Autorytet
- Posty: 470
- Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ustka
Ja mam ośkę, 2.0 AAE i mi gazu w zimę pali jakieś 12-13 litrów po samym mieście. W trasie spaliła mi maks 9 litrów lpg. Oczywiście wszystko przy spokojnej jeździe. Instalka najzwyklejsza, ale za to ma 6 miesięcy Nie wiem czy to normalne spalanie ale tak jest. przy zatankowaniu do pełna 36 litrów gazu robię na tym spokojnie 300 kilometrów. Mój rekord to 313.
Ostatnio zmieniony 2013-03-01, 21:19 przez baaartez, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Mnie też nie dziwią, ten silnik jest za mały do tej budy,szczególnie przy quattro. Mieliśmy takie coś, jak sie drugiej przepustnicy nie otwierało to zero jazdy, ciągle trzeba było pedał przełamywać, żarło to tyle co moje 2,8 a nie jechało wcalewcale mnie nie dziwią.
Ale w 16lpg sie mieściło spokojnie na mieście, na benie w 13 sie udawało. Ale pamiętam jak przyczepkę z 2 oskami taka wielka podpięliśmy załadowaną, to efekt fajny jak wskaźnik poziomu leciał na łeb na szyje
- garbos
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Samolubie
Po każdym tankowaniu spisuję sobie średnie spalanie i tak od 2011r. uzbierałem taką małą kolekcję. Jest to spalanie w bardzo różnych trybach jazdy a raczej tryb mieszany. Dodam że nigdy nie bawię się w dotankowywania po "10zł" zawsze leję do pełna i prawie zawsze na jednej stacji. W moim aucie nie sprawdza się oszczędna jazda do 90km/h , najoszczędniej pali w czasie jazdy przy prędkości 120-130km/h. W czasie jazdy miejskiej nigdy nie spalił mi powyżej 13,5l.
ŚR.SPALANIE
2011r.
11,6
11,9
10,9
12,0
10,7
11,4
10,5
11,2
11,2
2012r.
11,3
10,1
11,8
10,4
10,4
11,9
10,8
11,3
11,0
10,8
11,0
10,3
10,7
13,5
12,2
9,0
10,0
10,5
11,0
10,9
11,3
10,0
11,9
11,0
11,9
11,3
11,5
11,1
11,5
11,1
12,3
11,0
11,7
10,2
11,7
10,7
11,8
10,6
11,7
2013r.
10,6
10,8
11,5
11,6
11,6
10,0
11,7
11,5
11,9
9,7
10,0
ŚR.SPALANIE
2011r.
11,6
11,9
10,9
12,0
10,7
11,4
10,5
11,2
11,2
2012r.
11,3
10,1
11,8
10,4
10,4
11,9
10,8
11,3
11,0
10,8
11,0
10,3
10,7
13,5
12,2
9,0
10,0
10,5
11,0
10,9
11,3
10,0
11,9
11,0
11,9
11,3
11,5
11,1
11,5
11,1
12,3
11,0
11,7
10,2
11,7
10,7
11,8
10,6
11,7
2013r.
10,6
10,8
11,5
11,6
11,6
10,0
11,7
11,5
11,9
9,7
10,0
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-11-17, 16:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Po prostu nie chce mi się wierzyć w takie spalanie w waszych autach?No chyba że ja trafiam pechowo na parchy i palą mi po 19!Ostatnio cały czas tankuje po 100zł i nijak jeśli nie wyjeżdżam za miasto więcej jak 200km nie zrobię,w poniedziałek było nawet 187km gdy brakło gazu.Zaznaczam że auto jest w pełni sprawne technicznie.pzdr.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Walander, niektórzy uważają za ruch mieszany dojazd do roboty 15km po trasie a za ruch miejski miasto 5tyś mieszkańców...
Druga sprawa, że w dane na LPG I i II generacji można jeszcze uwierzyć, możesz sobie tak ubogo skręcić że ledwo się tocząc 2.8 V6 spali ci niecałe 10 w mieście.
Nie martw się one tyle spalają. Może nie 19 ale niewiele mniej w ciężkim ruchu, dlatego szukaj lepiej jakiegoś V przynajmniej moment ma normalny
Druga sprawa, że w dane na LPG I i II generacji można jeszcze uwierzyć, możesz sobie tak ubogo skręcić że ledwo się tocząc 2.8 V6 spali ci niecałe 10 w mieście.
Nie martw się one tyle spalają. Może nie 19 ale niewiele mniej w ciężkim ruchu, dlatego szukaj lepiej jakiegoś V przynajmniej moment ma normalny
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- garbos
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Samolubie
Walander nie rozumiem dlaczego miałbyś nie wierzyć w takie spalanie. Dlaczego akurat ja miałbym kogokolwiek kitować. Nie mam LPG skręconego na oszczędną jazdę a spalanie mam w granicach 11-12 literków, dodać również należy do tego benzynę ,którą spalam (przed przełączeniem na gaz) na rozgrzanie silnika.
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Spalanie przy II generacji zależy dużo od stanu reduktora, na moim starym wyjechanym palił mi nawet do 13,5L, teraz założyłem nowy reduktor i średnie wychodzi 11,5L, nie mam śrubki do regulacji, dawkę ustala sterownik, dodatkowo mam wałki rozrządu z KRa i kręcenie do 7500obr jest na porządku dziennym, jeżdżę do pracy 16km w jedną stronę, trochę po małym mieście, czasem jakaś trasa 40-80km, średnie zawsze liczę po wyjechaniu całej butli czyli jakieś 460-490km, dodatkowo oczywiście PB do odpalania i rozgrzania jak zima, podejrzewam, że jadąc jakąś trasę 200-300km spalanie oscylowałoby w granicach 10L
Ostatnio zmieniony 2013-03-08, 06:57 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- impres-me
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-12-02, 10:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
pisalem juz to ale sie powrorze:
ja w GAZOWNIKOW juz nie wierze... co to za ustawianie sekwencji na sluch.... jak mozna ustawic wtryskiwac valteca krecac srubokretem i sluchajac pracy silnika...sam bylem swiadkiem.
tam liczy sie dziesiata milimetra 0,4- 0.6 mm a autokalibracji brak a mowa o kalibracji w trasie czy na hamowni... i zebraniu map i przemnozeniu punktow
dlatego zakupilem interfejs, czujnik kalibracyjny, i mapsensor -instalacja KME tego wymaga i sam sobie diagnozuje robie mapy zimowe letnie czy nawet kalibruje i regeneruje wtryskiwacze valteka. wystarczy poczytac w necie to nic trudnego
pochwale sie ze osiagnolem najmniejszy powtarzalny wynik 8.5 litra w lecie w trasie 80-140 km.h i 11 w miescie silnik 2.8 automat quattro. i zeby mi nikt nie zarzucil nie ma roznicy miedzy gazem a benzynka wiec mieszanka nie jest uboga. zuborzajac mieszanke trzeba cisnac pedal i efekt jest odwrotny. zimy i automatycznego ssania sie nie oszuka i miasto tj 5 km tam postoj i 5 km spowrotem to ok 14 litrow wychodzi, trasa to 9-10 litrow zima...
ja w GAZOWNIKOW juz nie wierze... co to za ustawianie sekwencji na sluch.... jak mozna ustawic wtryskiwac valteca krecac srubokretem i sluchajac pracy silnika...sam bylem swiadkiem.
tam liczy sie dziesiata milimetra 0,4- 0.6 mm a autokalibracji brak a mowa o kalibracji w trasie czy na hamowni... i zebraniu map i przemnozeniu punktow
dlatego zakupilem interfejs, czujnik kalibracyjny, i mapsensor -instalacja KME tego wymaga i sam sobie diagnozuje robie mapy zimowe letnie czy nawet kalibruje i regeneruje wtryskiwacze valteka. wystarczy poczytac w necie to nic trudnego
pochwale sie ze osiagnolem najmniejszy powtarzalny wynik 8.5 litra w lecie w trasie 80-140 km.h i 11 w miescie silnik 2.8 automat quattro. i zeby mi nikt nie zarzucil nie ma roznicy miedzy gazem a benzynka wiec mieszanka nie jest uboga. zuborzajac mieszanke trzeba cisnac pedal i efekt jest odwrotny. zimy i automatycznego ssania sie nie oszuka i miasto tj 5 km tam postoj i 5 km spowrotem to ok 14 litrow wychodzi, trasa to 9-10 litrow zima...
----------------------IMPRES-ME-----------------------