Afro okrzyczał że śmiecę na shoutboxie to i temat założę
A więc... pojawiło się sporo powietrza w wężyku pomiędzy pompą a filtrem.
Odpalane z bańki też, więc wnioskuje że powietrze dostaje się w podstawie filtra...
Filtr założyłem nowy z knecha, nowe obejmy na wszystkie wężyki, nowa uszczelka pod zaworek na filtrze, nowa uszczelka na tym trzpieniu co filtr się zakłada (w tej podstawie jest oring), nowe uszczelki miedziane na przewodzie co idzie do pompy i na odpowietrzniku i co ? i dalej powietrze... 5 godzin stracone...
Jak już się dowiedziałem może być winny zaworek na filtrze... to jutro sprawdzę...
I też z boku podstawy jest śrubka która trzyma ten trzpień z gwintem... przesadziłem z dokręceniem i urwałem ją, udało się wykręcić ale nie jestem pewien czy w miejsce jej mogę wkręcić zwykłą śrubę ? bo ona ma końcówkę zakończoną bez gwintu jakieś 3mm... ale ona jest chyba tylko do zablokowania tego trzpienia ?
Się rozpisałem
[A6-2.5TDI AEL] Powietrze w paliwie
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
musisz wymienic ten plastikowy zaworek na powrocie popularny podgrzewacz i wszystkie podkładki miedziane jakie wystepuja przy podstawie . Napewno powietrze pajawiło sie wraz z nadejsciem mrozu ja jeszcze na twoim miejscu wymieniłbym te dwa gumowe przewody zasilajacy i powrotny te które ida z przewodów metalowych przyczepionych do sciany grodziowej. Pamietaj o tym ze stara guma robi sie jak palstik a jak dodamy do tego -10 to już jest skała jakich opasek uzyłes zakładajac nowe specjalnych paliwowych czy standardowe ślimakowe?? jak slimakowe to lipa bo taka opaska ma w podstawie za dużo płaszczyzny płaskiej i nie dociśnie nam dobrze przwodu opaski paliwowe totylko takie
miałem kiedys taki proble w jednym z aelów ze ta podstawa była peknieta i nie mozna było w żaden sposób tego uszczelnic. Napisałes ze próboałes dac paliwo z banki a gdzie sie dokładnie wpinałes mi kiedys zapowietrzał sie pod pokrywą nastawnika i miałem dużo zachodu żeby to zdiagnozować. Ja jak mam problemi rece opadaja to zakładam zwykły filtr do sprawdzenia np. z golfa II bez podgrzewacza 1.6 d i jak juz zamontuje taki filtr i dalej wali powietrze to na bank jestem pewien ze to nie wina podstawy jaki filtr kosztuje ok 20 zł wiec kosz to przełkniecia i masz pewnośc.
PAMIETAJ ze nie wystarczy założyc filtr np z tego golfa czy uszczelnic podstawe i odpalic auto i juz ma nie byc powietrza mus obowiazkowo zrobic lota autem i pomachac kierownica bo pompa w naszych autach jest pod kątem i wbrew pozorom ciężko pozbyc sie powietrza spod przykrywki nastawnika
[ Dodano: 2012-12-23, 21:56 ]
w tych pompach VP37 to standard że przychodzi -10 i zaczynaja podciekac szczegółnie jak nie było jeszcze robione uszczelnienie.
miałem kiedys taki proble w jednym z aelów ze ta podstawa była peknieta i nie mozna było w żaden sposób tego uszczelnic. Napisałes ze próboałes dac paliwo z banki a gdzie sie dokładnie wpinałes mi kiedys zapowietrzał sie pod pokrywą nastawnika i miałem dużo zachodu żeby to zdiagnozować. Ja jak mam problemi rece opadaja to zakładam zwykły filtr do sprawdzenia np. z golfa II bez podgrzewacza 1.6 d i jak juz zamontuje taki filtr i dalej wali powietrze to na bank jestem pewien ze to nie wina podstawy jaki filtr kosztuje ok 20 zł wiec kosz to przełkniecia i masz pewnośc.
PAMIETAJ ze nie wystarczy założyc filtr np z tego golfa czy uszczelnic podstawe i odpalic auto i juz ma nie byc powietrza mus obowiazkowo zrobic lota autem i pomachac kierownica bo pompa w naszych autach jest pod kątem i wbrew pozorom ciężko pozbyc sie powietrza spod przykrywki nastawnika
[ Dodano: 2012-12-23, 21:56 ]
w tych pompach VP37 to standard że przychodzi -10 i zaczynaja podciekac szczegółnie jak nie było jeszcze robione uszczelnienie.
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Opaski użyłem ślimakowe To już wiem co poprawić... postaram się jutro dokupić nowy zaworek... świąteczny prezent dostanie
Wąż z bańką był podpięty prosto przed filtr, czyli do tej podstawy.
Podstawa nie wygląda na pękniętą bo wykręcona była, pompa raczej okey, była kiedyś uszczelniana... całe te zamieszanie dzieje się w mojej byłej a6
Wąż z bańką był podpięty prosto przed filtr, czyli do tej podstawy.
Podstawa nie wygląda na pękniętą bo wykręcona była, pompa raczej okey, była kiedyś uszczelniana... całe te zamieszanie dzieje się w mojej byłej a6
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Czyli tak jak napisałem na SB
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- anton
- Czeladnik
- Posty: 85
- Rejestracja: 2012-07-08, 08:44
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: włodawa
czyli tak jak pisałem pekła podstawa czasem tak bywa w tych autach i wtedy zakładam filtr z podgrzewaczem z golfa II i po problemie tylko trzeba jakies mocowanie ładne wyrezac zeby nie było druciarsko
mój zielony autobus
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2472& ... sc&start=0