[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
-
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Nienacka
pawel, Ja pojechałem do pompiarza podałem nr dsla150P764 i mi pokazał ori Bosche z tym numerem i były to 216tki wiec nie wiem co Ty próbujesz udowodnić ,zresztą najlepiej pojedz do jakiegoś konkretnego serwisu diesla i zapytaj,a po za tym afro89, dał wystarczające info na ten temat więc nie szukaj sobie kwadratowych jaj.
Ostatnio zmieniony 2012-12-13, 14:31 przez WojtekC4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Było na tych boschach napisane "216", a może pompiarz pomierzył te otworki ? Rozmawiajmy konkretnie...
A to co wkleił afro89 znam, wielu już kopiowało i wklejało te dane, ale skąd one się wzięły to najstarsi górale nie wiedzą.
Wkleję teraz to co ja "wydedukowałem", co nie znaczy że to wszystko jest zgodne z rzeczywistością:
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT - średnica otworków 0,180mm
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL. ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE - średnica otworków 0,185mm
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL - średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG - średnica otworków 0,205mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,AHU,ALE,AFF - średnica otworków 0,190mm
2437010059 (P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE - średnica otworków 0,175mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY - średnica otworków 0,210mm
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV - średnica otworków 0,205mm
2437010126 (P1019) - 2.5 TDI AXG - średnica otworków 0,210mm
2437010106 (P838) - 2.5 TDI D525 (AEL stosowany w VOLVO) - średnica otworków 0,205mm
A to co wkleił afro89 znam, wielu już kopiowało i wklejało te dane, ale skąd one się wzięły to najstarsi górale nie wiedzą.
Wkleję teraz to co ja "wydedukowałem", co nie znaczy że to wszystko jest zgodne z rzeczywistością:
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT - średnica otworków 0,180mm
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL. ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE - średnica otworków 0,185mm
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL - średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG - średnica otworków 0,205mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,AHU,ALE,AFF - średnica otworków 0,190mm
2437010059 (P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE - średnica otworków 0,175mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY - średnica otworków 0,210mm
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV - średnica otworków 0,205mm
2437010126 (P1019) - 2.5 TDI AXG - średnica otworków 0,210mm
2437010106 (P838) - 2.5 TDI D525 (AEL stosowany w VOLVO) - średnica otworków 0,205mm
Ostatnio zmieniony 2012-12-13, 14:50 przez pawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
pawel, No właśnie w Twoim przypadku także nie ma pewności iż wszystkie Twoje dane są prawidłowe i skąd je wydedukowałeś Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. Jeśli chcesz rozmawiać o konkretach to je przedstaw na ten temat, widocznie nie jesteśmy doinformowani, być może sam mierzyłeś otworki suwmiarką?? Większość z nas opiera się na tym co jest mówione na innych forach i to na nie jednym, oraz na tym co jest sprzedawane, i to nas trzyma w utwierdzeniu że występują wtryski 0.216 w AHY i AXG.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Wkleiłem parę postów wyżej katalog odpowiedników końcówek boscha produkowanych przez sevendiesel (bo ta firma takowy udostępnia) wraz z podstawową specyfikacją (ilość otworków i ich średnica) - i stąd ta moja dedukcja.
Gdyby ktoś posiadał jakiś katalog, notę techniczną czy cokolwiek na temat wtrysków boscha, f.boscio, firada, star diesel etc etc to byłbym wdzięczny za udostępnienie na forum aby rozwiać wątpliwości.
Gdyby ktoś posiadał jakiś katalog, notę techniczną czy cokolwiek na temat wtrysków boscha, f.boscio, firada, star diesel etc etc to byłbym wdzięczny za udostępnienie na forum aby rozwiać wątpliwości.
AAT@17xKM/380Nm
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
Może ktoś kto zna się na takich sprawach technicznych wystosuje odpowiednie zapytanie do naszej polskiej firmy "Wuzetem"? Ja na ich stronie jedynie znalazłem katalog produktów z którego i tak nic nie rozumiem http://www.wuzetem.waw.pl/index.php?Ite ... com_morion
Ostatnio zmieniony 2012-12-14, 16:04 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Znalazłem jeszcze to - zdaje się należy do boscha:
http://sd-2.archive-host.com/membres/up ... _bosch.pdf
Jest tam napisane mniej-więcej to samo w temacie, który nas dotyczy (czyli szpryc DSLA150) co w katalogu seven diesel, do którego link już wstawiłem parę postów wcześniej - jeżeli komuś zepsułem dobry interes, względnie humor to stwierdzam, że to było całkowicie niezamierzone
GTR34, jaki już przebieg zrobiłeś na WZM-ach ? Czy wymieniałeś końcówki sam bez regulacji ciśnień, czy może jakiś pompiarz ci to robił ?
pzdr
http://sd-2.archive-host.com/membres/up ... _bosch.pdf
Jest tam napisane mniej-więcej to samo w temacie, który nas dotyczy (czyli szpryc DSLA150) co w katalogu seven diesel, do którego link już wstawiłem parę postów wcześniej - jeżeli komuś zepsułem dobry interes, względnie humor to stwierdzam, że to było całkowicie niezamierzone
GTR34, jaki już przebieg zrobiłeś na WZM-ach ? Czy wymieniałeś końcówki sam bez regulacji ciśnień, czy może jakiś pompiarz ci to robił ?
pzdr
Ostatnio zmieniony 2012-12-15, 01:25 przez pawel, łącznie zmieniany 1 raz.
AAT@17xKM/380Nm
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
A ja wiem, coś koło 1kkm więc nie dużo, może nawet mniej. Wtryskiwacze zawiozłem do pompiarza, wrzucił końcówki i ustawił obydwa ciśnienia.pawel pisze:GTR34, jaki już przebieg zrobiłeś na WZM-ach ? Czy wymieniałeś końcówki sam bez regulacji ciśnień, czy może jakiś pompiarz ci to robił ?
Dokładnie, jak mówi kolega wyżej. Jeśli wtrysk nie trzyma ciśnienia objawia się to stukaniem, nawet lekkim falowaniem obrotów. Wtedy nasz wtryskiwacz, po prostu leje. Ja również bym tego nie brał.. Moje lejące wtryski stukały i to strasznie, pompiarz mi właśnie powiedział, że na wolnych obrotach strasznie leją. Poza tym, silnik chodził głośno, dymił, i w ogóle praca, nieprzypominająca w żadnym stopniu, pracę zdrowego AEL'a.Casian pisze:Panowie co to znaczy że wtrysk otwiera się przy niższym ciśnieniu, co słychać czasem na wolnych obrotach
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
GTR34, zawoziłeś może wtryski do pana Wrony do Lubartowa? On mi wymieniał na nowe ale powiedział, że Boscha kosztują ok 310zł/sztuka i zaraz tańsze po nich za 105zł/sztuka ale za nic nie mogę sobie przypomnieć jaka była firma tych końcówek. Przelatałem na nich 35-40tkm i jestem zadowolony, spalanie w dół.